کد خبر: ۱۲۷۹۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اکبر اعلمی نماینده سابق تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کاندیداتوری کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا خاتمی و هاشمی نیز از شما حمایت می کنند گفت: نیازی به حمایت آنها ندارم.
به گزارش 598 به نقل مهر، اکبر اعلمی امروز به طور رسمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کاندیداتوری کرد.
 
وی گفت: با توجه به اینکه در انتخابات آینده کاندیدای اصلاح طلب واقعی حضور ندارد و به نظر می رسد برخی جریانات طبق معمول از برخی افراد به عنوان اصلاح طلب استفاده می کنند، بنده به این نتیجه رسیدم که به عنوان یک شخصیت اصلاح طلب وارد میدان انتخابات شوم.
 
اعلمی با بیان اینکه شعار من در این دوره از انتخابات "احیاء منشور نوفل لوشاتو" است، گفت: توضیحات بیشتر را در خصوص این شعار با صدور بیانیه ای خواهم داد.
 
وی تصریح کرد: هر انقلابی مبتنی و متکی بر مجموع شعارها و وعده های رهبرانش است. نظر به اینکه مهمترین بخش وعده ها و شعارهای رهبران انقلاب در نوفل لوشاتو صورت گرفت به همین خاطر از منشور نوفل لوشاتو استفاده می کنم.
 
اعلمی با بیان اینکه به صورت مستقل در این دوره از انتخابات شرکت می کنم در پاسخ به این سئوال که آیا خاتمی و هاشمی نیز از شما حمایت می کنند گفت: نیازی به حمایت آنها ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها