کد خبر: ۱۲۸۲۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر ضرورت اجماع اصولگرایان گفت: بین اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران تفاوت قائلیم.

به گزارش 598 به نقل از فارس از قزوین، یحیی آل‌اسحاق در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری یک پالایش در خصوص اجماع اصولگرایان صورت می‌گیرد و در نهایت یک نفر به مردم معرفی می‌شود.

وی در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بر اساس ضرورت و درک شرایط موجود در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شدم و برای رفع مشکلات موجود در کشور برنامه مدونی دارم.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افزود: زیرا سمت ریاست جمهوری از جمله مسئولیت‌هایی است که شرایط خاصی را برای انسان ایجاد می‌کند و اجازه نمی‌دهد انسان برای منافع کوتاه مدت زیر بار چنین مسئولیت بزرگی برود و به نظام و مردم آسیب بزند.

آل‌اسحاق با بیان اینکه بیشترین تهدیدات خارجی در حوزه اقتصاد است، اضافه کرد: مسائل داخلی کشور اعم از معیشت، سلامت، بهداشت، مسکن، رفاه عمومی، تورم، بیکاری، سیستم ارزی و بانکی، محیط زیست، امور بین‌الملل و تأمین نیازهای بخش تولید از مهم‌ترین دغدغه‌های موجود است که برای رفع این نگرانی‌ها باید برنامه‌ریزی‌ دقیقی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، روابط بین‌الملل، حوزه‌های امنیتی و حقوقی نیز بدون داشتن برنامه مدون نمی‌توان ورود پیدا کرد بنابراین در تمام این زمینه‌ها برنامه مدونی دارم و با دست پر آمده‌ام.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تیمی که در صورت احراز سمت ریاست جمهوری تشکیل خواهد داد، گفت: برای اجرای هر برنامه‌ای وجود یک تیم مجرب و کارآزموده و امتحان پس داده غیرقابل اجتناب است به خصوص اگر بحث مدیریت کشور در میان باشد وجود چنین تیمی ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

آل‌اسحاق اضافه کرد: شاخصه‌های افراد باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر اینکه در چارچوب اصلی تعریف شده باشد از لحاظ تخصص و تجربه مدیریتی نیز اهل فن باشند تا بتوان در یک محیط همگن با استفاده از افرادی توانمند با سابقه کار علمی و مدیریتی خوب برای حل مسائل موجود اقدام کرد.

کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ضعف نظارتی موجود در کشور بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور این است که شاخه نظارتی ضعیف است و در برخورد با تخلفات مالی، اخلاقی، اقتصادی و اداری نارسایی دیده می‌شود زیرا هر چند در برخورد با مفاسد عزم مسئولان جدی است اما چون این برخوردها فقط با لایه‌های اولیه فساد صورت می‌گیرد و با ریشه‌های این مفاسد مقابله نمی‌شود همچنان تخلفات ادامه دارد.

موضوع هسته‌ای ایران، تمام شده است

آل‌اسحاق با تأکید بر اینکه باید سیاست خارجی توسعه‌گرا و تعامل‌نگر دنبال شود، گفت: اگر دیدگاه توسعه‌گرا و تعامل‌نگر باشد می‌توان روابط بیرونی را در چارچوب ضوابط تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده بهینه کرد، گفت: در زمینه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که برای پیشرفت باید از آن‌ها به خوبی استفاده شود.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت سلامت کشور از برنامه‌های وی برای ریاست جمهوری است، بیان کرد: ساختار بخش سلامت در کشور نیازمند بازنگری است زیرا در حال حاضر از 40 هزار میلیارد تومان سرانه سلامت کشور تنها 15 هزار میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت می‌شود و 25 هزار میلیارد تومان بقیه را مردم پرداخت می‌کنند.

آل‌اسحاق تأمین مایحتاج مردم، مدیریت نظام آموزش و پرورش توسط معلمان و فرهنگیان و استفاده از بانوان در بخش‌های مختلف را از برنامه‌های اولویت‌دار در دولت آینده برشمرد.

وی با تأکید بر عدم همکاری با اصلاح‌طلبان افزود: بین اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران که هیچ جایگاهی در مدیریت نخواهند داشت تفاوت قائل هستیم و از همه کسانی که اصول نظام را قبول و به اسلام، نظام، خط امام و رهبری و انقلاب وفادار هستند بر اساس توان تخصصی و نیاز استفاده خواهیم کرد.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه موضوع هسته‌ای ایران تمام شده است، تصریح کرد: با دست‌یابی ایران به فناوری هسته‌ای دیگر موضوع هسته‌ای ایران تمام شده است.

آل‌اسحاق عنوان کرد: طرح این موضوع از سوی دشمنان نظام تنها بهانه‌ای برای فشار وارد کردن به ایران است بنابر این دولت در این خصوص مشکلی ندارد و باید نیروی خود را در زمینه‌های دیگر صرف کند.

گفتنی است آل‌اسحاق با آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها