کد خبر: ۱۲۸۳۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به احتمال ورود هاشمی به انتخابات گفت: ایشان کشش لازم برای شرکت در این رقابت را ندارند و سرنوشت پیش روی او، تکرار سال 84 است.
به گزارش 598 به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شامگاه پنجشبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیق این را دارم که در انتخابات آینده در صحنه حضور داشته باشم و با تمام توان برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و خلق حماسه ای سیاسی در این برهه حساس زمانی تلاش کنم.

وی در ادامه با توجه به اینکه در انتخابات آینده به یک انقلاب اخلاقی نیاز داریم افزود: امیدواریم در انتخابات، کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند و سعی کنند خودشان را اثبات کنند و نظرات منطقی خود را به جامعه معرفی کنند.

زاکانی بیان داشت: با رقابت اخلاقی و رعایت اخلاق و منطق اما جدی در صحنه خواهم بود و امیدوارم تحول بزرگی ایجاد کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با حرکت جهادی می‌توان مقابل دشمن ایستاد و مؤثر عمل کرد در در این صورت است که دشمن در تحریمهای اخیر شکست خواهد خورد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اذعان داشت: حضور ما در صحنه امکانی فراهم می آورد که ارتقاء فرهنگی و اصلاح اقتصادی را در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به تکثر بین اصولگرایان گفت: تنوع دیدگاه ها و روش های مختلف برای حل موضوعات جامعه می تواند موجب توسعه و بالندگی جامعه شود و در نهایت نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: تکثر اصولگرایان تعمت است زیرا سلائق مختلف مطرح می شود و دیدگاه های گوناگون در حوزه های خارجی و در حوزه های داخلی بیان خواهد شد.

زاکانی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی توسعه اقتصادی، محمد خاتمی توسعه سیاسی و احمدی نژاد عدالت گستری را شعار خود قرار داده اند افزود: ما امروز باید همه شعار ها را در دستور کار خود قرار دهیم که بتواند جامعه را به طرف پیشرفت اسلامی سوق دهد.

این مسئول بیان داشت: سعی من این است حضورم در صحنه رقابت آنقدر جدی باشد که بتوانم یک جریان اجتماعی را سامان دهم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص ادامه اجرای قانون یارانه ها اظهار داشت: یارانه ها در قالب فعلی آسیب های جدی را خواهد زد و طرحی که ما داریم طرحی با گام های متعدد است که اولین گام ما بیمه عمومی برای مردم می باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: برنامه های من برای دوره چهار ساله است و هرکسی که وارد صحنه می شود باید برای دوره چهار ساله برنامه ریزی کند.

وی در خصوص احتمال وارد شدن هاشمی به صحنه انتخابات اذعان داشت: توصیه خاص من این است که آقای هاشمی رفسنجانی وارد صحنه نشوند چون اگر به عنوان کاندیدا حضور یابند آسیب پذیریشان خیلی بالاست و کشش هم برای این کار ندارند و معتقدم سرنوشتی بیش از سرنوشت سال 84 در انتظارشان نخواهد بود.

زاکانی با اشاره به فعالیت های خود بعد از پیروزی تصریح کرد: گام اول برای جامعه مهار کردن تورم و حرکت در شکستن قیمت ها است چراکه این قیمت ها، قیمت های واقعی نیست.

وی با اشاره به گام دوم فعالیت های خود گفت: گام دوم تولید کار و اشتغال زایی است و اگر تولید را می خواهیم افزایش دهیم به جای پول نفت باید از درامدهای مالیاتی استفاده کنیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص گام سوم که برنامه ریزی فقرزدایی و محرومیت زدایی است اظهار داشت: دولت موظف است که در این مسیر حرکت کند واستان کرمان با توجه به استعدادهای فراوان اقتصادی و اجتماعی و همچنین سایر استان های دیگر به اقتضای شرایط خود در این مسیر قرار می گیرند.

وی بیان داشت: این سه گام را برای آینده ای نزدیک طراحی کردیم که بخشی از راه حل های فرهنگی و بخشی از راه حل های اقتصادی جامعه است.

زاکانی با اشاره به روابط خارجی گفت: خطوطی را به عنوان خط های دولت آینده ترسیم کرده ایم که تعامل مدارانه در عرصه بین المللی و مشی مسلمین و مستضعفین یکی از این روشها است که برگرفته از قانون اساسی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اولین گام پیدا کردن راههای چگونگی افزایش مشارکت مستقم مردم در ابعتد مختلف جامعه بر محور اسلام و عدالت است.
پاسخ
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
باید دقت کنیم محور شعارهای ما اقتصادی نشود، اول حماسه و حضور گسترده مردم. دوم پیدا کردن راهها افزایش مشارکت واقعی مردم در حل نیازمندیها
پاسخ
سخا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقای زاکانی شما که اینقدر به فکر مردم هستید پس چرا با دولت فعلی همیشه سرجنگ و دعوا داشتید و مجلس را محفلی برای تقابل با دولت کردید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها