کد خبر: ۱۲۸۶۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
تقلید صدای اخیر سامان گوران با انتقاد گسترده پرسپولیسی‌ها مواجه شده است.

جام ورزشی، سامان گوران که در برنامه خنده بازار اقدام به تقلید صدای چهره های مطرح فوتبال می کرد و به همین دلیل نیز از این برنامه کنار گذاشته شد همچنان در مراسم های مختلف به کارهای خود ادامه می دهد.

وی که به خاطر تقلید صدای دایی باعث ناراحتی شدید وی شده بود،‌ چندی پیش در محل تمرین راه آهن با سرمربی این تیم دیدار و با وی آشتی کرد و قول داد دیگر ادای وی را در نیاورد اما بار دیگر این اتفاق رخ داد.

گوران در مراسمی که فروردین ماه در توچال برگزار شد، ابتدا از تماشاگران خواست به خاطر افتخارات دایی وی را تشویق کنند و با کنایه تاکید کرد که دایی به ناحق از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا این تیم در نیمه دوم جدول لیگ برتر صدرنشین باشد!

وی با اشاره به اینکه از دایی برای تقلید صدای وی اجازه گرفته اقدام به تقلید صدای وی و عادل فردوسی پور کرد و با صدای دایی گفت: پرسپولیس مریض است، آقای رویانیان گرمکن را برعکس می پوشد،‌ به علی کریمی گفته وقتی دریبل می زنی راهنما بزن!

گوران که از طرفداران پر و با قرص استقلال است به خاطر این اظهارات توهین آمیز با انتقادهای گسترده هواداران پرسپولیس مواجه شد و قرمزها در شبکه های اجتماعی خواستار برخورد با وی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها