کد خبر: ۱۲۸۶۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
ابراز وفاداری و خدمتگزاری با محوریت ولایت مطلقه فقیه را تکلیف خود دانسته و مشروعیت خود و همه ارکان نظام را منوط به اطاعت بی چون و چرا از عمود خیمه اسلام می دانیم.

چندی پیش بیانیه ای  از سوی 13 استاندار با رهبری فردی که هم اکنون در دولت مسئولیت گرفته منتشر شد  که درآن حمایتهایی از جریان انحرافی صورت گرفته بود. استانداران  مذکور در این بیانیه ضمن حمایت از جریان انحرافی در دولت، انگشت اتهام تخریب علیه دولت را به سمت یک جریان انحرافی دیگر در خارج از دولت بردند.

پس ا زانتشار این بیانیه در رسانه ها استانداران مذکور که متوجه سوءاستفاده های سیاسی از این جریان شدند و متوجه شدند که توسط یکی از استانداران سابق به نوعی بازی خورده اند با صدور بیانیه ای جدید ضمن اعلام برائت از بیانیه قبلی تجدید میثاق خود با آرمانهای امام و رهبری را اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 

 واعتصمو بحبل الله جمعا و لا تفرقوا

 

بدین وسیله اعلام می داریم: با توجه به سوء استفاده دشمنان انقلاب و نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی ایران که همواره از هر بهانه ای برای هجمه و تخریب و فضاسازی علیه این مملکت فروگزار نکرده و همه توان خود را در ایجاد تفرقه و بی اعتمادی میان مردم و مسئولین و ارکان نظام به کار گرفته اند، با هدف تجدید میثاق و حمایت از منویات و رهبریهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتیبانی از دولت و رئیس جمهور محترم که همواره مورد تجلیل، تکریم و تأیید معظم له بوده و به منظور محکومیت هر جریان انحرافی و فتنه های داخلی و خارجی که ناجوانمردانه اذهان و افکار امت حزب الله را جریحه دار می نمایند.

 لازم دانستیم چندی پیش (اوایل اردیبهشت ماه سال جاری) و با امضای همه استانداران بیانیه ای تنظیم و منتظر نماییم. لیکن به دلیل احتمال تفسیر نادرست از اهداف بیانیه و پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی، پس از امضای تنی چند از استانداران، ادامه کار را به صلاح ندانسته و مبادرت به جمع آوری آن نموده و در نتیجه از انتشار آن خودداری گردید. متعاقب آن افرادی بی دقت و عجول، امضای بیانیه توسط جمعی و عدم امضای آن توسط برخی دیگر را دلیل بر اختلاف نظر و تشتت میان استانداران قلمداد نموده و با تحلیل سطحی، اهداف بیانیه را بر خلاف انگیزه صادقانه آن تفسیر نمودند.

 

ما استانداران تجدید میثاق، ابراز وفاداری و خدمتگزاری با محوریت ولایت مطلقه فقیه را تکلیف خود دانسته و مشروعیت خود و همه ارکان نظام را منوط به اطاعت هوشیارانه و بی چون و چرا از عمود خیمه اسلام می دانیم و به مردم عزیزی که به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی از مردم حجاز در عصر رسول ا... برترند افتخار می کنیم و در تحقق منویات رهبر عزیز و اجرای برنامه های دولت خدمتگزار همدل، منسجم و متحد با تمام توان، شبانه روز در خدمت ملت شریف، نجیب، با وفا و ولایتمدار ایران اسلامی بوده و به دور از مسائل حاشیه ای در توسعه همه جانبه و متوازن استانها که توسعه ایران اسلامی و سرافراز را به دنبال خواهد داشت، از تمام ظرفیت ها با مشارکت مردم و مسئولین به وظایف انقلابی خود عمل خواهیم کرد و نقشه های شوم شیطانی و استکبار و ایادی داخلی اش را نقش بر آب خواهیم ساخت. انشاءا...

 

و من الله التوفیق و علیه التکلان

 

در این بیانیه اسامی نظیر :محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی محمدحسن جهانبخش استاندار بوشهر كرم‌رضا پيريايي استاندار همدان-حسین هاشمی استاندار هرمزگان- علي‌اصغر عنابستاني استاندار چهارمحال و بختياري -علیرضا شهبازی استاندار کردستان- محمد رئوفي‌نژاد استاندار زنجان- عباس رهي استاندار سمنان- سیدعلی اکبر طاهائی استاندار مازندران- مهدي سعادتي استاندار گيلان- قهرمان‌ رشيد استاندار خراسان جنوبي و... به چشم می خورد.

 

bayaniye-1

 

bayaniye-2

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها