کد خبر: ۱۲۸۷۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه 2 پایگاه مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع محلی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک پایگاه وابسته به گردان‌های القدس در منطقه المحررات واقع در غرب خان‌یونس را بمبارن کردند که خسارت‌های مادی به بار آورد اما تلفات جانی در بر نداشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اندکی پس از آن نیز یک زمین خالی از سکنه در غرب شهر رفح را بمباران کردند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی یک پایگاه وابسته به شاخه نظامی این جبهه در منطقه المحررات در جنوب نوار غزه را بمباران کرده‌اند که خسارت‌های مادی به این پایگاه وارد آورد.

گردان‌های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در این باره اعلام کرد که یک گروه از مبارزان این گردان‌ها موفق شدند از یک حمله هوایی اسرائیلی‌ها که پایگاه آموزشی وابسته به این گردان‌ها در نزدیکی رفح را با دو موشک هدف قرار داد، نجات پیدا کنند.

بمباران این اهداف در نوار غزه در حالی است که پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان غزه همچنان ادامه دارد و بنا به ادعای روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» این حملات پس از آن رخ داد که یک موشک دست‌ساز فلسطینی به شهرک نتیفوت واقع در جنوب اراضی اشغالی سال 1948، شلیک شد.

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تائید این حملات هوایی اعلام کرد که نیروی هوایی اسرائیل «تاسیسات تروریستی» و انبار سلاح‌های جنگی در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است.

وی مدعی شد که جنگنده‌های این رژیم اهداف خود را درست بمباران کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها