کد خبر: ۱۲۹۶۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
وزیر سابق اطلاعات در جمع خصوصی تعدادی از اصلاح‌طلبان در مشهد گفت: هاشمی و خاتمی نمی‌خواستند کسی از اصلاح طلبان خودسرانه به میدان بیاید و افرادی که این کار را کرده‌اند مورد حمایت قرار نگرفته و نمی‌گیرند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی یونسی در جمع خصوصی با حضور تعدادی از اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی در محل حسینیه آیت‌الله شاهرودی مشهد اظهار کرد: به بسیاری از افرادی که الان جزو مسئولان مطرح هستند، گفته‌ام که اطلاعات، پلیسی نیست و سرویس اطلاعات مطرح است.

یونسی وزارت اطلاعات را مجموعه‌ای برای مردم دانست و یادآور شد: این افتخار دولت اصلاحات است که توانست امنیت را در کشور ملی کند.

وی با اشاره به اقداماتی که برای انتخابات از سوی اصلاح طلبان در چند ماه اخیر صورت گرفته است، تصریح کرد: در ابتدا با تحلیلی که از سوی صاحب نظران برای حضور اشخاص در انتخابات صورت گرفت، تصمیم گرفته شد که یک گزینه روی میز بیاید؛ به همین منظور دو گزینه ناطق نوری و روحانی به عنوان نامزد معرفی شدند.

* اصلاح‌طلبانی که خودسرانه به میدان آمدند از سوی هاشمی و خاتمی حمایت نمی‌شوند

یونسی به رضایت نداشتن ناطق نوری در این عرصه اشاره کرد و یادآور شد: هاشمی و خاتمی نمی‌خواستند کسی از اصلاح طلبان خودسرانه به میدان بیاید و افرادی که این کار را کرده‌اند مورد حمایت قرار نگرفته و نمی‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اگر هاشمی وارد عرصه شود همه برای او کار خواهیم کرد، اظهار کرد: در حال حاضر موقعیت به گونه‌ای است که می‌توانیم حسن روحانی را در دور دوم انتخابات هم ببینیم.

* هاشمی و خاتمی روی یک گزینه ائتلاف می‌کنند

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه بالاخره هاشمی و خاتمی روی یک گزینه ائتلاف می‌کنند، یادآور شد: در دوران انتخابات فضای امنیتی کشور از بین می‌رود و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: هاشمی توانسته آقای روحانی را به عنوان نیروی خود داشته باشد و در این زمینه باید دوستان در استان‌های کشور کمک بیشتری کنند.

 در این دیدار تعدادی از فعالان سیاسی، فرهنگی و ورزشی اصلاحات همچون عباسی، مدیر عامل باشگاه ورزشی سیاه جامگان، شوشتری مدیر عامل سابق قطار شهری مشهد، محمودی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد و امینی استاندار سابق خراسان حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها