کد خبر: ۱۲۹۷۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
آژانس ایران خبر سایتی است که توسط گروهک‌تروریستی منافقین راه‌اندازی شد و به جذب دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی بویژه فیس‌بوک می‌پردازد. در همین راستا «مازیار بهاری» جاسوسی که با پوشش خبرنگاری برای نیوزویک در سال 88 به داخل کشور آمده بود تا پازل براندازی نرم دشمنان را تکمیل کند، پس از اقدامات ضدامنیتی، توسط نهادهای مسؤول دستگیر و به پروژه‌ براندازی مخملی که توسط مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراحی و اجرا شد، اعتراف کرد. وی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 با هدایت سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) اقدام به راه‌اندازی سایتی با عنوان ایران وایر زير نظر اين آژانس کرده است که تمام محتوای آن توسط شهروند- خبرنگاران تهیه می‌شود.

وی در این سایت آموزش‌های امنیت سایبری را نیز قرار داده تا از لو رفتن عوامل خود در داخل کشور جلوگیری کند. جالب آنجاست که یکی دیگر از محورهای آموزشی در این سایت چگونگی فیلمبرداری است که توسط جاسوسان آمریکایی آموزش داده می‌شود. آنها با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات و ایجاد هیجانات کاذب در فضای سیاسی و اجتماعی کشور اقدام به راه‌اندازی این سایت کرده‌اند.

 به بیان دیگر قصد آن دارند با انتشار فیلم‌ یا عکس در این سایت و سپس انتشار گسترده آن در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان احساسات مردم را در جهت ملتهب کردن فضای روانی تحریک کنند. به نظر می‌رسد پس از آنکه بهمن‌ماه سال گذشته شبکه جاسوسی دشمن که در پوشش روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای در خدمت بی‌بی‌سی بودند متلاشی شد، دشمنان مردم ایران برای پر کردن خلأ ایجاد شده به دنبال راهکارهای متفاوتی رفتند که یکی از آنان راه‌اندازی این سایت توسط مازیار بهاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها