کد خبر: ۱۲۹۷۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
روزنامه‌هاي معتبر جهان پس از صعود بوروسيادورتموند به فينال ليگ قهرمانان اروپا تيتر نخست خود را به اين بازي اختصاص دادند.
رئال‌مادريد با وجود پيروزي بر دورتموند براي سومين بار پياپي در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا حذف شد.

روزنامه‌هاي معتبر ورزشي جهان تيتر يک امروز خود را به حذف رئال‌مادريد و حضور دورتموند در فينال ليگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.

بيلد: فينال

روزنامه‌ "بيلد"، چاپ آلمان با تيتر "فينال" از حضور نماينده اين کشور در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالي کرد.

گازتا دلا اسپورت: افتخار رئال کافي نبود

اين روزنامه ايتاليايي نيز با تيتر "افتخار رئال کافي نبود" از دقايق پاياني بازي رئال‌مادريد تمجيد کرد. اين روزنامه‌ همچنين صحبت‌هاي ژوزه مورينيو درباره رفتنش از رئال‌مادريد را در صفحه اول خود گنجاند.

بي‌بي‌سي: دورتموند جان سالم به‌ در برد

اين پايگاه خبري با پوشش بازي رئال‌مادريد و بوروسيادورتموند نوشت: دورتموند در دقايق پاياني شانس آورد که دروازه‌اش را بسته نگه داشت و گل سوم را نخورد.

فرانس‌فوتبال: دورتموند باخت و صعود کرد

اين نشريه فرانسوي نوشت:‌ يک هفته‌ پس از تب زرد و پيروزي دورتموند بر رئال اين تيم توانست در سانتياگو برنابئو جشن صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا را بگيرد.

ابولا: مادريد در حسرت يک گل

اين روزنامه‌ پرتغالي نوشت، رئال در حسرت يک گل در بازي برابر دورتموند ماند. اين روزنامه‌ همچنين با تمجيد از کريم بنزما و سرخيو راموس توانايي آنها را ستود.

گاردين: رئال‌مادريد کم آورد

اين روزنامه انگليسي با تمجيد از بازي هوشمندانه دورتموند نوشت: کلوپ و تيمش شايسته حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا بودند.

اوله: کافي نبود

اين روزنامه آرژانتيني با چاپ عکس هيگواين و فرصت طلايي بنزما نوشت: پيروزي دو بر صفر رئال‌مادريد در بازي برگشت ليگ قهرمانان اروپا نتوانست باعث صعود اين تيم اسپانيايي به فينال ليگ قهرمانان اروپا شود.

ال‌پائيس: فرصت خلق حماسه نبود

اين روزنامه‌ اسپانيايي با تمجيد از بازيکنان رئال‌مادريد نوشت: بازي خوب رئال در ابتدا و انتهاي بازي بود.

ال موندو دپورتيوو: رئال‌مادريد ايستاده خنديد

ديگر روزنامه معتبر اسپانيايي نوشت: رئال‌مادريد در آستانه يکي از بازگشت‌هاي تاريخي خود بود اما نتوانست به گل سوم دست يابد تا روياي حضور در فينال و کسب دهمين قهرماني از دست برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها