کد خبر: ۱۳۰۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بارها اثبات کرده اند که با هیچ شخص و نهادی جز ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی عهد و پیمانی نبسته اند و اگر فردی در هر پست و مقامی قصد ایستادن در مقابل اعتقادات و آرمانهای ملت مسلمان ایران را در ذهن بپروراند، بدون هیچ تعارف و تاملی از جانب ملت کنار گذاشته خواهد شد.

این صرفا یک ادعا نبوده و نیست بلکه ملت ایران تاکنون بارها اثبات ولایتمداری خویش را در پشت کردن به برخی از شخصیت های دینی ، سیاسی و غیره - که بخاطر غرور و توهم و انحرافاتشان مسیر خود را از ولایت جدا نموده اند - دیده اند و مردم اقدامات عملی خویش را به صورت هرچه کاملتر به سرانجام رسانده است که از آن شخصیتهای مطرود از آغوش ملت می توان به افرادی چون حسینعلی منتظری، شریعتمداری، بنی صدر، موسوی ، کروبی و... اشاره نمود.

در اتفاقات نامطلوب اخیر کشور نیز برخی بر این باور بودند که جناب آقای دکتر احمدی نژاد با ماجرای خانه نشینی اش سعی داشته تا قدرت و میزان محبوبیت خویش را به رخ نظام و ولایت بکشد و به گونه ای دستورات خویش را مقدم بر رهبری و فصل الخطاب در امور کشور بداند، در همین راستا خبرنگار بی باک اینبار به سراغ یکی از اعضای کابینه دولت اقای احمدی نژاد رفته است تا این موضوع را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهد.

دکتر حسینی وزیر محترم اقتصاد به خبرنگار ما گفت: آقای احمدی نژاد یک فرد صد در صد ولایتمدار است و باورها و اعتقاداتش را همچون گذشته صریحا در تلویزیون و مراسمات مختلف مطرح کرده اند حال اگر برخی سعی دارد بخاطر مسائل سیاسی و جناحی بزور ایشان را از دائره ولایت خارج کنند آن بحث دیگری است.

وی همچنی گفت: با صحبتهای صریح آقای احمدی نژاد در تلویزیون و هئیت دولت دیگر شک و تردیدی نسبت به ولایتمداری ایشان برای ملت باقی نمانده است.

ایشان در پاسخ به سئوال خبرنگار بی باک درباره شخصیت حاشیه ساز دولت گفت: من در اینباره نظری ندارم و صحبتی هم نمی توانم انجام دهم!

وزیر اقتصاد وقتی با اصرار خبرنگار ما مواجه شد، عنوان کرد: درباه آقای مشایی من تا کنون جایی صحبت نکرده ام و تصمیم هم بر این کار ندارم زیرا من صرفا ایشان را در جلسات کاری دولت می بینم

حسینی همچنین درباره همشهری بودنش با آقای مشایی و شائبه هایی در این باره اظهار داشت: بله برخی می گویند از آنجا که شما با ایشان همشهری هستید و در دولت هم منصب دارید لذا از مشایی انتقاد نمی کنید ولی باور کنید من آقای مشایی را صرفا در هئیت دولت و جلسات کاری می بینیم و در آنجا من چیز خاصی از ایشان ندیده ام اگر مساله ای هم است من از آن خبر ندارم.

به هر حال امیدواریم رئیس جمهور محترم همچون گذشته در مسیر آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند و در مورد برخی افراد مشکوک در بدنه دولت تامل بیشتری نمایند تا موفق تر از قبل به کارشان ادامه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها