کد خبر: ۱۳۰۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
بیانیه انصار حزب‌الله در محکومیت هتک حرمت مرقد حجربن عدی
انصار حزب‌الله در بیانیه‌ای که برای محکومیت هتک حرمت مرقد مطهر حجربن عدی منتشر کرد آورده است: خدا نکند که دستان پلید فرزندان آکله‌الاکباد به گوشه‌ای از حرم آسمانی عقیله بنی‌هاشم برسد که مرگ در هر نقطه کمترین تاوان است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس انصارحزب الله ایران در محکومیت هتک حرمت مرقد مطهر حضرت حجربن عدی توسط مزدوران استکبار جهانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم‌ الله القاصم‌‌الجبارین وسیلعم الذین ظلموا الی منقلب ینقلبون؛ تاوان حق‌طلبی مظلومیت است. آنگاه که آکله‌الاکباد سینه حمزه سیدالشهدا را شکافت و آنگاه که آل سفیان بر پیکر رسول خدا(ص) زخم زدند و آنگاه که یاران رسول خدا(ص) عمار و حجر بن عدی در مسلخ ظلم معاویه قربانی شدند و آنگاه که فرزندان رسول خدا و اهل بیت او در وادی طف مقتول و اسیر شدند و سپاهیان یزید بن معاویه بر پیکر شهدا تاختند! همه و همه تاوان قالوا ربنا الله بودو استقامت از پی آن! ولی هیچ کس گمان نمی‌کرد کینه آل ابوسفیان از یاران جبهه حق وبندگان صالح خدا پس از 1400 سال تشفی نیافته باشد چرا که جنایت ناتمام معاویه در حق حجر بن عدی را فرزندان و میراث‌بران معاویه در روزگار ما تمام کردند!

این بیانیه می‌افزاید: اما تقدیر خداوند بر‌آن قرار گرفته که دفتر ظالمان تاریخ در روزگار ما بسته و طومارشان درهم پیچیده شود. و آخرین بدمستی‌های آن شرک و کفر در هتک حرمت یاران شهید رسول خدا پاسخی در خور یابد! و به فرموده مولای متقیان نابودی قطعی ظالم سنت خداست: «و لئن امهل الله‌الظالم فلن یفوت اخذه و هو له بالمرصاد» اگر خداوند به ظالم مهلت دهد، هرگز او را رها نخواهد کرد و او در کمین ستمگران است.

«انصارحزب‌الله به مثابه قطره‌ای کوچک از دریای بیکران عبادالله و محبان آل الله، پیشقراولان جهان شرک و کفر و ظلمت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در فاجعه اخیر مقصر می‌داند و در مرحله بعد حکومت‌های استبدادی آل سعود و آل ثانی و منافقان حاکم بر ترکیه را به عنوان حامیان و شرکای این جرم کم نظیر مستحق مجازات می‌داند و دیر نخواهد بود که کاخ‌های ظلم سفیانیان آل سعود و آل ثانی به تیرهای غیب منتقمین ثارالله گرفتار آید و این کمترین پاسخی است که جبهه باطل دریافت خواهند کرد!»

این بیانیه ادامه می‌دهد: خدا نکند که دستان پلید فرزندان آکله‌الاکباد به گوشه‌ای از حرم آسمانی عقیله بنی‌هاشم برسد که در آن صورت نابودی و مرگ در هر نقطه از جهان کمترین تاوانی است که کفار آل سعود و مشرکان آل ثانی و منافقان حاکم بر ترکیه خواهند پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد صراف زاده جهرمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
الله اکبر الله اکبر
بعنوان گرد خاکی از غلامان اهل بیت آماده ام جان فدایی کنم.
پاسخ
حسن هنرمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
الله اکبر ... بسم رب الشاهد ... هنوز هم عباس هایی هستند که با غیرتشان دستان پلید را قلم کنند ... تا اخرین نفس هستیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها