کد خبر: ۱۳۰۷۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سپاهان تابوي قراردادهاي ريالي را با مبلغ 700 هزار دلار در ازاي يك فصل! شكست.

جام ورزشي؛ بازيكنان ايراني هم بعد از چند سال بازي در ليگ ايران براي خود مدير برنامه هاي مجربي شده اند. بعضي بازيكنان خودشان يك پا مدير برنامه هستند و طوري قرارداد مي بندند كه به هيچ وجه ضرر نكنند. نمونه اش محمدرضا خلعتبري كه فصل گذشته را در ليگ قطر و امارات سپري كرد اما ابتداي ليگ دوازدهم تصميم گرفت به ليگ ايران برگردد و بازي در ليگ برتر را تجربه كند.


خلعتبري كه ابتدا با پرسپوليسي ها مذاكره كرد و خيلي ها كار او را براي پوشيدن پيراهن قرمز تمام شده مي دانستند، به يكباره سر از اصفهان درآورد تا پيراهن سپاهان را به تن كند. حالا كه فصل به اتمام رسيده جزيياتي از نوع قرارداد خلعتبري با سپاهان شنيده مي شود.


گفته مي شود قرارداد خلعتبري با سپاهان اولين قرارداد دلاري بازيكنان ايراني در ليگ داخلي است. مي گويند خلعتبري كه حالا اقتصاددان خوبي هم شده و از گران شدن دلار باخبر بوده قراردادش را به دلار بسته تا از اين حيث متضرر نشود.


گويا  خلعتبري كه يك سال از الغرافه و الوصل، مبلغ قراردادش را به دلار گرفته بود اين بار هم با سپاهان قرارداد دلاري به ارزش 700 هزار دلار امضا كرد تا براي يك سال پيراهن اين تيم را بپوشد.


اين در حالي است كه ابتداي فصل و حتي همين حالا خيلي ها از قراردادهاي ميلياردي پرسپوليس و چند تيم ديگر خرده مي گرفتند اما حالا مشخص مي شود ركورددار نقل و انتقالات فوتبال ايران كسي نيست جز محمدرضا خلعتبري. بازيكني كه اگر ارزش قراردادش را تبديل به تومان كنيم چيزي بالغ بر 2.4 ميليارد براي سپاهان هزينه در بر داشته.


در اينكه خلعتبري بازيكن بزرگ و با ارزشي است شكي نيست اما اينكه تابوي قراردادهاي ريالي بشكند و به بازيكنان ايراني داخل ليگ هم مبلغ قرارداد به دلار پرداخت شود موضوع عجيبي است كه مي تواند تامل برانگيز باشد؛ موضوعي كه رسانه اي شده و حالا بايد منتظر مد شدن اين بحث در بين بازيكنان ايراني باشيم.


اين در حالي است كه امسال و به دليل بالارفتن قيمت دلار، مديران سعي دارند خيلي از بازيكنان خارجي را ديپورت كنند تا هزينه سرسام آور روي دست باشگاه شان نماند. حالا و با توجه به درخواست احتمالي ستاره هاي ايراني براي پرداخت پولشان به دلار بايد ديد چه سرنوشتي در انتظار نقل و انتقالات خواهد بود؟
زندگي

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها