کد خبر: ۱۳۰۹۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با بيان اين مطلب که اولين اشتباه غرب عليه ايران آخرين اشتباه‌شان است، گفت: آمريکا و رژيم‌صهيونيستي توان مقابله با تعداد قليل رزمندگان فلسطين را نداشته و ظرف 8 روز دست‌هاي خود را بالا بردند، حال چگونه مي‌توانند در برابر ايران ايستادگي كنند.
منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل،‌ سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بروزرساني موشک‌هاي ضد تسليحات زيرزميني در پادگان‌هاي رژيم صهيونيستي براي حمله به تاسيسات فردو گفت:  حمله به تاسيسات فردو اشتباه بزرگي است و آمريکا و رژيم صهيونيستي اين اشتباه فاحش استراتژيک را انجام نخواهند داد، زيرا مي‌دانند در اين صورت، بنا به فرموده مقام معظم رهبري، حيفا و تل‌آويو با خاک يکسان خواهد شد.
 
وي با بيان اين مطلب که اولين اشتباه غرب عليه ايران آخرين اشتباهشان است، ادامه داد: آمريکا و رژيم‌صهيونيستي توان مقابله با تعداد قليل رزمندگان فلسطين را نداشته و ظرف 8 روز دست‌هاي خود را بالا بردند، حال چگونه مي‌توانند در برابر ايران ايستادگي كنند.
 
حقيقت‌پور با اشاره به اين مسئله که در فرهنگ يهود آمده است که يهوديان از خون مي‌ترسند، تصريح کرد: کافي است دو موشک ما به سرزمين‌هاي اشغالي برخورد کند و خون يهوديان در خيابان‌ها جاري شود تا فرار را بر قرار ترجيح دهند.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي در پايان اظهار داشت: رژيم صهيونيستي و آمريکا متوجه باشند که اگر به زندگي‌شان علاقه‌مند هستند به هيچ وجه نبايد به سمت اين اشتباه فاحش استراتژيک حرکت کنند.

گفتني است آمریکا در حال افزایش قدرت بزرگ‌ترین بمب سنگرشکن جهان (ضداستحکامات) با هدف افزایش میزان موفقیت استفاده احتمالی از آن علیه تاسیسات اتمی "فردو"در ایران است.

به گزارش عصر ایران، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشت: براساس خبرهای منتشر شده، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بزرگترین بمب "ضد استحکامات" موجود را دوباره طراحی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها