کد خبر: ۱۳۱۰۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
اصرار كاپيتان محبوب پرسپوليس به خداحافظی علت داشت و البته يك پيام مهم: چرا دیروز متوجه شان من شده اید؟

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهدي مهدوي كيا بالاخره بعد از 5 دقیقه بازی جدی و واقعی در آخرین دقایق فینال جام حذفی با خاطره ای تلخ از دنیای بازیگری کنار رفت. او با وجود ناراحتی و بغض ناشی از باخت ناباورانه مقابل سپاهان مراسم خداحافظی اش را در میان حلقه عکاسان و اطرافیانش انجام داد اما مراسم او در شرایط جالبی انجام نشد به طوری که وقتی او شروع به دور زدن زمین و بوسیدن چهار گوشه مستطیل سبز کرد تقریبا نود درصد پرسپولیسی های مغموم سکوهای ورزشگاه را ترک کرده بودند و کسی نبود تا کیا را با تشویق هایش همراهی کند.


در میان آن چند هزار نفری هم که مانده بود چند ده نفری نامش را فریاد زدند و برایش دست زدند تا مهدی با چهره ای بغض کرده دستی برایشان تکان دهد و در گوشه های زمین سجده کند.


با این حال کیا در روز ناکامی تیمش در فینال جام حذفی اصلا شرایط روانی مناسبی نداشت. البته طبیعی بود که او به خاطر وداع با دنیای بازیگری و البته ناکامی در به دست آوردن جام فوق العاده ناراحت و دلخور باشد اما گفته می شود او از اتفاقات دو سه روز اخیر که منجر به تغییر برنامه مراسم خداحافظی اش شده به شدت شاکی است.


برای مهدوی کیا این مساله که بعد از کلی اطلاع رسانی و اخبار مرتبط با روز خداحافظی اش یکباره اعلام کنند چنین مراسمی در شان او نیست، قابل هضم نیست و او ناراحتی اش از این تغییر ناگهانی برنامه را در يك جمله خلاصه كرده است: «دیگر بازی نمی‌کنم و تمام شد. اگر مقابل هامبورگ هم دوستانه برگزار کنند، دیگر بازی نمی‌کنم و این آخرین بازی‌ام برای پرسپولیس بود.»


البته وي در محفلی دوستانه هم اين ناراحتي خود را بروز داده است. مهدوی کیا به خاطر این تغییر برنامه ناگهانی به شدت از مسئولان باشگاه نارحت است تا نشان دهد دل خوشی از تصمیمات ناگهانی و عجیب مدیران پرسپولیس ندارد.


باید دید آیا کاپیتان کیا در روزهای آینده در این خصوص حرف دلش را خواهد زد یا مثل خیلی از مورادی که در دوران بازیگری با آنها درگیر بود همچنان سکوت می کند و ناراحتی اش را رسانه ای نمی کند.
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها