کد خبر: ۱۳۲۰۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
عفت مرعشي 92: مگر براي اين‎ها كاري دارد راي ها را عوض كنند!/ عفت مرعشي 88: موسوي راي نياورد يعني تقلب شده ، به خيابان ها بريزد

همسر اكبر هاشمي رفسنجاني در اظهاراتي مشابه اظهارات سال 88، مجددا سلامت انتخابات در جمهوري اسلامي را زير سئوال برد.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، عفت مرعشي در حاشيه نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات فرزندش مهدي هاشمي ، در پاسخ به سئوالي درباره حضور همسرش در عرصه انتخابات گفت: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود.  

وي در ادامه در اظهاراتي كه مشابه به خط خبري جريان ضد انقلاب است، تصريح كرد: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند.

اظهارات ضد نظام عفت مرعشي در حالي مورد سئوال مدعي العموم قرار نگرفته است كه همسر هاشمي رفسنجاني پس از حضور در پاي صندوق راي در انتخابات سال 88 نيز خواهان آن شد مردم در صورت عدم پيروزي ميرحسين موسوي به بهانه تقلب به خيابان ها بريزند.

وي در اين باره گفته بود: «اگر تقلب شود از مردم می‌خواهم با حضور در خیابان‌ها واکنش نشان دهند. اما در صورتی که تقلب انجام نشود مطمئن هستم که میرحسین موسوی رای خواهد آورد».

اظهارات عفت مرعشي در روز راي گيري يعني زماني كه هنوز هيچ واكنشي  به نتايج انتخابات صورت نگرفته بود ، سبب شد تا برخي كارشناسان اظهار عقيده كنند خانواده هاشمي از وقايع سال 88 آگاهي داشته است.

نامه هاشمي رفسنجاني به رهبر معظم انقلاب كه به نامه "بدون سلام و والسلام" معروف شد نيز از ديگر شاهد مثال هايي بود كه نشان ميداد ، فتنه 88 با نقش آفريني اكبر هاشمي رفسنجاني به صورت گسترده به مرحله اجرا درآمد.

حتي چندي پيش وزير اطلاعات بدون نام بردن از اكبر هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می کند و می گوید "من گفتم، من بیانیه دادم" در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

ترديد افكني در سلامت انتخابات به يكي از شيوه‌هاي مرسوم اپوزيسيون براي تحت فشار گذاشتن نظام و دلسرد كردن مردم در آستانه هر انتخاباتي تبديل شده است.

همسويي خانواده هاشمي با رسانه هاي اپوزيسيون در حالي است كه آيت الله سيد محمد خامنه اي اخيرا در گفتگويي اكبر هاشمي رفسنجاني را مهره اصلي دشمن براي انتخابات رياست جمهوري دانسته بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بنظر شما کاری دارد ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها