کد خبر: ۱۳۲۰۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
حداد‌عادل در جمع مردم شیراز:
یک کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی ‌در عالم سیاست با تقلید از مد‌پرستی تجاری با رنگ‌ها بازی می‌کنند، گفت: ملت ایران ‌در انتخابات ‌در خرداد ماه با حضور حداکثری فردی اصلح را بر می‌گزینند‌.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، غلامعلی حداد عادل چهارشنبه‌ شب در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا این شهر اظهار داشت: در جریان ملی شدن صنعت نفت یک بار نفت ایران تهدید شد و همان زمان انگلیس در خانه مصدق و آیت‌الله کاشانی جاسوس داشت.

وی خاطرنشان کرد: از 30 تیر 1322 تا 28 مرداد دول استکباری در خیابان بلوا ایجاد کردند و همگی را به جان یکدیگر انداختند تا در زمان غفلت ملت با یک کودتا دولت را سرنگون و ملی شدن نفت را پایان دهند.

حداد عادل بیان کرد: این طراحی در زمان انقلاب اسلامی نیز تکرار شد اما اوضاع امروز ایران با اوضاع زمان دکتر مصدق تفاوت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: آن روز چیزی به نام ولایت فقیه در کشور وجود نداشت و نهضت ملی شدن نفت با وجود آن که مورد حمایت آیت‌الله کاشانی قرار گرفت، دینی نبود.

تعبیر حماسه در مقابل بحران معنا دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: مقام معظم رهبری حماسه را در مقابل خواست دشمن برای ایجاد بحران مطرح کردند.

وی افزود: اگر دشمن سعی در ایجاد بحران سیاسی و اقتصادی دارد ملت باید خیزش عمومی و قیام برای تحقق حماسه در این دو عرصه را با احساس مسئولیت همگانی وجهه همت خود قرار دهد.

حداد عادل خاطرنشان کرد: در سال 88 نیز دشمن از چند ماه قبل عنوان کرد که در انتخابات شرکت نکنید اما مردم بالعکس عمل کردند و 85 درصد واجدان آرا در انتخابات شرکت کردند در حالی که در کشورهای مدعی دموکراسی حداکثر 40 تا 50 درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.

وهابیون به جای اسرائیل با دشمن اسرائیل می‌جنگند

وی در ادامه گفت: حمایت اسرائیل از مخالفان حکومت اسد تائیدی بر تاوان پس دادن سوریه به سبب مقاومت است.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ادامه داد: از عجایب روزگار است که اسرائیل کشوری عربی اسلامی را بمباران و از کسانی حمایت می‌کند که به جای آن که با اسرائیل بجنگند با دشمن اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: آمریکا که خود را پرچمدار آزادی و دموکراسی می‌داند در سوریه یک مشت افراد وحشی بی‌فرهنگ را به‌نام دین مسلح کرده و با مغزشویی کشتن شیعه و سنی را برای آنها جواز ورود به بهشت عنوان کرده است.

حداد عادل ادامه داد: همین افراد که جنگ شیعه و سنی به راه انداخته‌اند حرم حجربن عدی را نابود کرده و پیکری را که 1380 سال پیش به شهادت رسیده از خاک خارج می‌کنند.

وی اضافه کرد: این‌ها نبش قبر صحابی پیامبر را با نام اسلام انجام می‌دهند در حالی که اهل تسنن که 1400 سال در این سرزمین ساکن هستند چنین کاری به مغزشان خطور نکرده بود.

حداد عادل با اشاره به محتوای کتاب «اجساد جاویدان»، تازه ماندن جسد حجربن عدی را نیز دلیلی بر حقانیت شیعه دانست و گفت: 10 سال پیش آمریکا تخریب مجسمه بودا در افغانستان را وسیله کرد تا حمله خود به طالبان را حمله تمدن به وحشی‌گری جلوه دهد و امروز همین مدعیان تمدن در برابر این عمل وهابیون تکفیری در سوریه سکوت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان علت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: به طور مسلم کشوری که منابع عظیم نفتی و حکومتی دست نشانده خود در ایران را از دست داده با انقلاب ما مخالفت می‌کند.

حداد عادل به دست‌نوشته‌های روزانه اسدالله علم اشاره کرد و ابراز داشت: خواندن خاطرات روزانه علم که پس از مرگ وی در اروپا منتشر شد حقایق تکان دهنده‌ای را درباره اوج وابستگی شاه به آمریکا آشکار می‌سازد.

بحران‌سازی‌های مداوم آمریکا از حمایت از جریانات تجزیه‌طلبانه در ابتدای انقلاب، ترور و بمب‌گذاری، جنگ هشت ساله و تحریم اقتصادی مواردی بود حداد در تشریح دشمنی آمریکا با ملت ایران برشمرد.

بازی با رنگ‌ها در عالم سیاست مد شده است

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی مسئله تغییر سبک زندگی را مطرح کردند که جای تعمق بسیار دارد.

حداد عادل افزود: مدپرستی که توسط رسانه‌های غرب ترویج می‌شود جایی در سبک زندگی اسلامی ندارد که بسیاری لباس آراسته و مناسبی را تنها به دلیل اینکه با مد تبلیغ شده رسانه‌ها هماهنگ نیست کنار می‌گذارند.

وی اظهار داشت: برخی نیز در عالم سیاست با تقلید از مد‌پرستی تجاری با رنگ‌ها بازی می‌کنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: مدپرستی و تنوع بی‌جهت به اقتصاد خانواده و کشور لطمه می‌زند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ملت بصیر ایران بار دیگر در خرداد ماه امسال حماسه می‌آفریند، ابراز داشت: مردم همان‌گونه که در انتخابات مجلس حماسه آفریدند بار دیگر در خرداد ماه با حضور حداکثری فردی اصلح را بر می‌گزینند که در عبور کشور از مرحله وابستگی به نفت و تحقق حماسه اقتصادی توانمند باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها