کد خبر: ۱۳۲۲۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات سال 88 تقلب صورت نگرفت اما تخلف انجام شد.
به گزارش 598 به نقل از فارس از کرمانشاه، مصطفی کواکبیان در ‌هوادارانش در کرمانشاه‌ اظهار داشت: 24 خردادماه طبق دستور مقام معظم رهبری باید مظهر حماسه سیاسی ملت باشد.

 
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخاب سرنوشت در دستان من و شما قرار دارد، اظهار داشت: این حرف که رئیس‌جمهور انتخاب شده است، حرفی بی‌ربط است و برای مایوس کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات زده می‌شود.

 
کواکبیان با بیان اینکه به دنبال مجمع نخبگان اصلاح‌طلب در سراسر کشور هستیم، افزود: اگر خاتمی بیاید این طرح اجرا نمی‌شود و اجماع ما بر روی خاتمی است و چندین بار با خاتمی صحبت کردیم و خواستیم تکلیف اصلاح‌طلبان را مشخص کند.

 
وی ادامه داد: اگر خاتمی بیاید به نفع او کنار می‌کشم و هر کاری خواهیم کرد تا مسیر دولت احمدی‌نژاد عوض شود و این جریان روی کار نیاید و در این دولت بی‌قانونی، پارتی‌بازی و راندخواری وجود دارد و ما خواهان اجراشدن معنویت و عدالت در جامعه بوده‌ایم و هستیم.

 
رئیس حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه در همه زمینه‌ها مشکل وجود دارد و وضعیت به بدترین شرایط کشیده شده، اظهار داشت: من دولت اخلاق را شعار خود می‌دانم که به معنی اقتصاد پیشرفته، لغو انواع تحریم‌ها، اصلاحات همه جانبه و قانون‌مداری مقتدرانه است که تمامی این‌ها شعار من است.

 
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید خود را وقف مردم کند، ادامه داد: بی‌اخلاقی در این هشت سال گریبان‌گیر دولت شده و این موضوع از مناظرات تلویزیونی شروع شد.

 
وی تصریح کرد: من می‌گویم در انتخابات سال 88 تقلب نشد ولی تخلف صورت گرفت و پرچم‌گردانی در شهر به شهر و استفاده از امکانات بیت‌المال برای شخص خاص، موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 
کواکبیان با تاکید براینکه احمدی‌نژاد با شعارهای توخالی و بی‌ربط کار می‌کند، افزود: آقای احمدی‌نژاد هشت سال شما تمام شد خوش‌آمدید و بروید.

 
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دولت در بحث هدف‌مندی بدترین ضربه را به تولید زد و تولیدکنندگان به آپارتمان‌سازی و کارهای دیگر روی آوردند و هم اکنون تعداد زیادی جوان بی‌کار و مجرد در کشور داریم.

 
وی با ذکر اینکه شعارهای ایجاد اشتغال و ایجاد عدالت دولت، طبقه متوسط را ضعیف‌تر کرده است، خاطرنشان کرد: دولت علمی برخورد نکرد و وزیر را در هوا خلع کرد، واردات بی‌رویه انجام داد و تولیدکننده داخلی را فلج کرد و امنیت و سرمایه‌گذاری را از بین برد.

 
کواکبیان گفت: باید یارانه غیرنقدی برای سرانه سلامت، مسکن، حمل‌ونقل و غیره بدهیم و دولت 45 هزار تومان به جیب مردم می‌ریزد و 200 هزار تومان از جیب آنان می‌گیرد.

 
وی در پایان اعلام کرد: من با اجازه مقام معظم رهبری، به مدت 6 ماه با آمریکا ‌ارتباط‌ مستقیم برقرار خواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دخترایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آره جون عمه جونت..شما فرشته این احمدی نژاد بیچاره غول..
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقایی که خاتمی رو از خودش بهتر میدونه دیگه چجوریه؟
یعنی تو دولت شما پارتی بازی و رانت خواری نبود یا درستتر بیشتر نبود؟
آقا گفتند تا امریکا اینطوری هست نه امریکا سی سال نتونست خودش رو عوض کنه تو شش ماهه عوضش میکنی بابا ایول
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها