کد خبر: ۱۳۲۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

azmayeshvanoorali

دکتر مصطفی آزمایش که او را سخنگوی سلسله نعمت اللهی گنابادی می‌‌نامند پدیده عجیبی‌ در سلسله گنابادی است  نامبرده دارای افکار مارکسیستی است که سر رشته این افکار از عقده های کهنه خبر می دهد.

سرویس فرهنگی ندای انقلاب/از جمله مواردی که وابستگان به فرقه های طریقتی به آن مدعی هستند آگاهی از مسائلی در هستی می باشد که از آن به ماورای طبیعت تعبیر می گردد این در حالی است که این سخنان چیزی جز گزافه گویی نمی باشد زیرا عارفان حقیقی و متشرع با وجود وصال به درک چنین فضایلی هرکز ادعایی در این خصوص نداشته و مدعی امورات غیبی نشده اند .

سال هاست که این شیاطین با خرقه های صوفیانه به قلندری پرداخته و در لباسی از فرهنگ، وقت و توان جوانان این مملکت را که سرمایه های انسانی این مرز و بوم هستند، وحشیانه به تاراج می برند و آنان را در حیرتی عمیق فرو می برند و با این کار، سال ها بر کرسی ریاست و مرشدی خویش نشسته و بر اهداف پلید خویش دست می یابند و هیچ کس نیست که بر آنها نظارت کند!

azmayesh1

آزمایش در راهپیمایی ضد نظام

 

یکی از مواردی که فرقه ها ی ضاله هموراه به آن چنگ اندازی نموده اند استفاده از پشتیبانی جریانات خارج نشین و ضد نظام است.

این پشتنیبانی ها به چند صورت متفاوت انجام می گیرد که شامل مورادی همچون پشتیبانی مستقیم از سوی رسانه ها و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری و از سوی دیگر از سوی عواملی می باشد که این فرقه ها به صورت هدفمند به آغوش غربی ها برای پیشبرد اعمال فرقه ای خود گسیل داشته اند یکی از این چهره ها که از سوی فرقه گنابادی با توجه به عدم توفیقات فرقه ای و علمی خود در داخل کشور داشته مصطفی آزمایش است.

مصطفی آزمایش کیست ؟

دکتر مصطفی آزمایش که او را سخنگوی سلسله نعمت اللهی گنابادی می‌‌نامند پدیده عجیبی‌ در سلسله گنابادی است  نامبرده دارای افکار مارکسیستی است که سر رشته این افکار از عقده های کهنه خبر می دهد.

Azmayesh2

نامبرده با اینکه موفق به اخذ دکتری می شود منتهی با توجه به بنیه علمی کم نمی تواند به آرزوی دیرینه خود که تدریس در دانشگاه های رسمی باشد نائل شود از همین رو مدتی به همکاری با گروهک منافقین می پردازد و مدتی به عنوان سخنپوی فرقه رجوی فعالیت می نماید.

با توجه به حس جاه طلبی با گروهک نفاق نیز به نتایج قابل توجه ای نمی رسد لذا از منافقین جدا شده و سر مجالی درویشی در می آورد.

در اوخر عمر سلطان حسین نامبرده شروع به تفسیر قران در مجالس درویشی در منزل خود در پاریس می نماید گرچه این جلسات غیر قانونی بود و بدون اجازه که این سنت دیرینه اقطاب این فرقه است که هر کاری باید با اجازه قطب باشد.

منتهی به علت حال بد سلطان حسین کسی متوجه جلسات آزمایش و میانداری او در پاریس نبود.

azmayesh3

مصطفی آزمایش در حال آواز خوانی در محفل دراویش

 

بعد از مرگ سلطان حسین با هرج و مرج ایجاد شده در جریانات درویشی و درگیری حاج علی در مسائل داخلی دروایش آزمایش با هماهنگی پازوکی به انتشار فصلنامه عرفان می پردازند که با فضار به حاج علی این فصلنامه در داخل ایران تسوط عوامل فرقه گنابادی توزیع می گردد.

با توجه به خودسری های آزمایش که بر خلاف سنت ماذونیت این فرقه است حاج علی از نامبرده ناراحت شده که در سفر اروپای حاج در آلمان به توبیخ آزمایش می انجامد که همین امر باعث قهر آزمایش از فرقه و بازگشت به پاریش می گردد.

نامبرده با توجه به کینه به دل گرفته بعد از مرگ قصد تجدید بیعت نداشت ولی با تمهیداتی که توسط اطرافیان نورعلی به وی داده شد مانند قول مجاز دانستن وی با نورعلی تابنده بیعت نمود.

Azmayesh4

 

اما از دیگر سوی اعضای فرقه که در پاریش با روحیات نمابرده وتخلفات کسترده نامبرده در خصوص عشریه ها درویش داشتند به مخالفت با نامبرده پرداختند.

نامبرده با حمایتهای نورعلی به کسترش دامنه فعالیتهای خود پرداخت و به سخنرانی در اروپا و آمریکا می پرداخت و از سوی دیگر با چاپخانه ای که از تصرفات خود در عشریه های دراویش فراهم نموده بود قدرت چاپ  مزخرفات خود را به هر تعداد و تیراژی دارا بود.

یکی از بدعتهای آزمایش ورود عده ای خانم معلوم حال برای نوازندگی در مجالی درویشی بود که مسبوق به سابقه در این فرقه نبود.

با وقوع واقعه قم و تخریب خانه تیمی دروایش آزمایش این موضوع را بهترین فرصت برای مطرح نمودن خود دانست و شروع به شایعه پراکنی و قصه بافی در این خصوص نمود و هر روز پای یکی از محافل رسانه ای ضد انقلاب حضور پیدا نمود و به هر چه بیشتر مطرح نمودن خود اقدام نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
باید معتاد هم باشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها