کد خبر: ۱۳۳۱۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
در صورت ماندن سرمربي كروات، كرماني ها براي آسيايي شدن تيم مي بندند و قرار است با برهاني، سيد جلال، نصرتي، دقيقي و دهنوي مذاكراتي داشته باشند.

جام ورزشي؛ در طول هفته‌اي كه گذشت مسئولان باشگاه مس چندين جلسه با لوكا بوناچيچ ترتيب دادند و درباره مسائل مختلف با او مذاكره كردند.


هر چند مسي ها با مجيد جلالي هم صحبت كرده اند ولي جلسات مسئولان اين باشگاه با بوناچيچ هم نمايشي نبود و حالا امكان ماندن لوكا وجود دارد. لوكا كه تاكيد دارد تنها در صورتي مي‌ماند كه تيم را براي نشستن در ميان 3 تيم اول جدول و كسب سهميه آسيا ببندد، ليستي از بازيكنان مورد نظر خود را به باشگاه ارائه داد.


لوكا معتقد است باشگاه بايد شجاع خليل‌زاده و مصطفي شجاعي را حفظ كند. وي در اين جلسات گفته در صورت نماندن خليل‌زاده براي خط دفاعي تيمش سيدجلال حسيني و محمد نصرتي را مي‌خواهد. هر چند سيدجلال به احتمال فراوان منتفي است اما بعيد نيست نصرتي با توجه به مشكلاتي كه در تبريز داشته براي فصل بعد راهي كرمان شود.


همچنين لوكا براي خط حمله‌اش بعد از رفتن احتمالي عنايتي، روي سعيد دقيقي و آرش برهاني حساب كرده است. قاسم دهنوي، مهدي كريميان و مصطفي سيفي هم ديگر گزينه‌هاي مد نظر لوكا براي تيم فصل آينده‌اش هستند كه ظاهرا مديريت مخالفتي با آنها نداشته.


از طرفي بحث توافق با لوكا مطرح است، با اين حال مديرعامل باشگاه مخالفت چنداني با مبلغ پيشنهادي لوكا نداشته و اين مبلغ به نظر مديران نزديك بوده اما به هرحال اختلاف نظرها بر سر برخي مسائل جزيي پابرجا است و در هر جلسه با وجود توافق‌هاي اوليه، كشمكش‌هايي درباره اين مسائل به وجود مي‌آيد.


اينطور كه به نظر مي‌رسد همين توافق‌هاي اوليه مسئولان باشگاه مس و لوكا را به ادامه همكاري با يكديگر اميدوار كرده اما از آنجا كه در فصل نقل و انتقالات فوتبال ايران، هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست، فعلا باشگاه مس از اعلام قطعي هر توافقي با لوكا براي فصل آينده خودداري مي‌كند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها