کد خبر: ۱۳۳۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
شنیده ها از منابع موثق در باشگاه ها حکایت از آن دارد که جدایی طلب ها در انتظار تعیین سرمربی جدید هستند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ هرروز با آخرین شایعات بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران با شما خواهیم بود. به واژه شایعه دقت کنید. هنوز چیزی رسمی نیست... به خصوص که تازه کرکره ها را بالا زده اند.


* پرطرفدار
ميلاد نوري كه در فصل گذشته ليگ برتر عملكرد جالبي در خط مياني صباي قم داشت مورد توجه تيم هاي سپاهان، تراكتورسازي، سايپا و راه آهن قرار گرفته است و به يكي از اين تيم ها خواهد رفت.


* هافبک دفاعی
محمد آبشك هافبك تدافعي داماش گيلان بعد از بازي هاي خوب براي اين به احتمال فراوان راهي تراكتورسازي تبريز خواهد شد.


* آقای مربی
مجید نامجومطلق بازیکن سابق استقلال، احتمالا در کادرفنی سال آینده ملوان خواهد بود. او دیروز در انزلی در مراسم اهدای کاپ آقای گلی به رافخایی شرکت کرد.


* جدایی طلب
عليرضا نظيف كار مدافع مياني داماش گيلان مورد توجه دو تيم سايپا و فولاد قراردارد. این مدافع جوان به احتمال زیاد داماش را ترک می کند.


* ماهینی می رود؟
حسين ماهيني مدافع ملي پوش پرسپوليس احتمالا از اين تيم جدا خواهد شد. البته اين مساله هنوز قطعي نيست. لابد علت تماس رویانیان با علی حمودی قطع امید از اوست.


* ابراهیمی شاید در تهران
حسين ابراهيمي بازيكن جوان و شاخص داماش هم به احتمال فراوان از اين تيم جدا خواهد شد اما هنوز مقصد آينده اش مشخص نيست.


* نورمحمدی در اصفهان؟
عليرضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس كه در ابتداي فصل گذشته تا آستانه عقد قرارداد با سپاهان رفت احتمالا به اين تيم خواهد رفت. او سابقه بازی در ذوب آهن را دارد و در حال حاضر منتظر است تا سرمربی پرسپولیس مشخص شد.


* غلامی می ماند
محمد غلامي مهاجم گيلاني سپاهان كه در فصل گذشته خيلي كم براي اين تيم بازي كرد با جدایی زلاتکوکرانچار در سپاهان خواهد ماند. این موضوع برای احمد جمشیدیان هم وجود دارد.
سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴
سه خبر از پرسپولیس گذاشتی سه تاشون دروغ و ضد پرسپولیس هستن در ضمن ما هوادارا میدونیم شما و جام نیوز و چند سایت دیگه کاملا علیه پرسپولیس هستید و وابسته به استقلالید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها