کد خبر: ۱۳۳۶۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
جبهه پیشگامان خدمت در پاسخ به فارس خبر داد:
دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت از اعلام آمادگی متکی برای کناره‌گیری به نفع اصولگرایان خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مسعود جورابلو دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت ظهر امروز سه‌شنبه در نشستی خبری با بیان اینکه جبهه پیشگامان خدمت ذیل گفتمان اصولگرایی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اعلام موجودیت کرد اظهار داشت: ما توانستیم ساماندهی خوبی از نیروهای خود داشته باشیم و استعداد‌های در حاشیه مانده را جذب کنیم.

جورابلو انتخابات را فصل مغتنمی برای آینده کشور و مشارکت عمومی دانست و تصریح کرد: ما معتقدیم که با قرائت نوین و متناسب با فضای اجتماعی باید در صحنه حاضر شویم.

دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت ادامه داد: اعتقاد ما به تلاطم دین و حاکمیت است و در واقع به دنبال کارآمدسازی حاکمیت دینی هستیم و با کسانی که به دنبال جداسازی دین از حکومت هستند مواجهه معرفتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به مراقبت از گروه‌هایی که به دنبال این جداسازی هستند یادآور شد: اصل  اساسی دیگر برابر ما اصل مترقی ولایت فقیه است که ریشه قدمت آن به درازای اسلام می‌رسد.

جورابلو مهمترین مصداق فتنه را در انتخابات آینده ایجاد شبهاتی در بحث ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: هر گروهی با هر عنوانی باید التزام عملی خود را به چارچوب جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشان دهد و همه جریان‌ها از جمله جریان موسوم به انقلاب و جریان اصلاح‌طلب و سایر گروه‌ها باید در این زمینه عمل کنند.

دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت از دستگاه‌های امنیتی تقاضا کرد که با حساسیت بیشتری برگزاری انتخابات را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه آرایش سیاسی کشور پس از تائید صلاحیت‌ها مشخص خواهد شد در خصوص انتخابات شوراها تصریح کرد: ما ظرفیت شورای شهر را بسیار بالا می‌دانیم و در واقع می‌توان گفت که ما شورای شهرداری داریم که از ظرفیت بالایی برخوردار است.

جورابلو با تاکید بر اینکه ما به صورت برنامه‌محور در انتخابات حاضر شدیم. از رایزنی جبهه پیشگامان خدمت با گروه‌های مختلف و لیست‌های اصولگرایی خبر داد.

وی با بیان اینکه اگر مطالبات حداقلی ما در شوراها محقق شود نیازی به لیست مستقل نیست افزود: اما از آنجایی که ما برای 22 منطقه مدیر معرفی کرده‌ایم آمادگی خود را برای ارائه لیست مستقل بالا می‌دانیم و در عین حال به دنبال اجماع هستیم که این موضوع در یکی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت تاکید کرد: اگر قرار باشد لیستی ارائه کنیم آمادگی داریم که یک لیست 31 نفره ارائه دهیم.

وی در خصوص ثبت‌نام هاشمی و مشایی در انتخابات یادآور شد: ما مواضع این آقایان را بررسی و پایش می‌کنیم و از این رو منتظر نمایش حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری هستیم البته پیام ما به آقای مشایی و هاشمی این است که مراقب اطرافیان خود باشند.

جورابلو با اشاره به ثبت‌نام متکی در روز آخر و با تاکید بر اینکه وی محکم پای انتخابات ایستاده است گفت: ما پس از تائید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان تشکیل جلسه خواهیم داد و جبهه پیشگامان کماکان از متکی حمایت می‌کند.

دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت در خصوص کناره‌گیری متکی اظهار داشت: پیش‌زمینه‌‌های کناره‌گیری وی به نفع کسی تاکنون فراهم نبوده و نیست چرا که نقطه مبداء آن باید قبل از ثبت‌نام‌ها شروع شده باشد اما قطعا وی به نفع آقای هاشمی کنار نخواهد کشید.

وی در پاسخ به سوال فارس در خصوص کناره‌گیری متکی از انتخابات خاطرنشان کرد: متکی اعلام آمادگی کرد که اگر ساز و کار اجماع مشخص باشد و ذیل یک عقلانیت جمعی در جریان اصولگرایی شکل بگیرد، منافع گروهی را بر منافع فردی ارجحیت می‌دهد و از این رو این موضوع کنسل نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نظرسنجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شرکت در نظرسنجی

" به نظر شما برنده انتخابات ریاست جمهوری سال92 چه کسی می باشد؟ "

منتظر حضور گرمتان هستیم...

http://ns-92.blogfa.com/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها