کد خبر: ۱۳۳۸۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تجربه فتنه 88 مردم را آگاه‌تر کرده است، گفت: مردم به کاندیدای که تنش‌آفرینی می‌کند و وعده‌های غیرعملی می‌دهد، رای نمی‌دهند.

به گزارش 598، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه گروهی در فتنه88 کشور را به چالش کشیده و شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند، افزود: دست‌ اندرکاران و تصمیم گیرندگان انتخابات باید به کاندیداها یادآوری کنند که فعالیت آنها باید در چارچوب قانون باشد.

وی با بیان اینکه برخی کاندیدا که شعارهای غیرعملی می‌دهند باید بدانند که مردم به این افراد نظر منفی خواهند داشت، تصریح کرد: کاندیداها بدانند وعده‌هایی که به مردم می‌دهند به عنوان یک طلب است و مردم در صورت پیروزی، وعده‌های قبل از انتخابات را مطالبه خواهند کرد.

کوثری با تاکید بر اینکه مردم برای انتخابات نامزد اصلح، به تعیین رنگ، شعارهای غیرعملی و وعده‌های پوچ، توجهی نخواهد کرد، تاکید کرد: تردیدی نداریم که رای آوردن از طریق تنش‌آفرینی در کشور ممکن نخواهد بود؛ تجربه فتنه 88 مردم را نسبت به موضوعات آگاه کرده است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌توان انتخابات را به جشن ملی تبدیل کرد، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نماد انسجام و وحدت ملی است که می‌تواند با واقع‌بینی نامزدها، انتخابات به جشن ملی نیز تبدیل شود.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید در انتخابات از شکست یا پیروزی صحبت کرد چرا که این ادبیات غربی‌هاست.

کوثری در ادامه با اشاره به تعدد کاندیدا گفت: بهتر است کاندیداهایی که می‌دانند رای لازم را ندارند، انصراف دهند و شان خود را حفظ کنند چرا که پیروزی صرفا در نتیجه انتخابات نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
فعلا که شما دارید تنش ایجاد می کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها