کد خبر: ۱۳۴۳۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تخریب‌ های اخیری که علیه آیت‌الله مصباح صورت گرفته حرکتی ضدانقلابی است، گفت: تخریب علامه مصباح خلاف شرع و اخلاق و به مثابه تضعیف روحانیت اصیل است.

به گزارش 598، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان  رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تخریب‌های اخیری که علیه شخصیت آیت‌الله مصباح‌یزدی صورت گرفته گفت: تخریب آیت الله علامه مصباح یزدی به بهانه حضور فعال و حماسی ایشان در صحنه انتخابات خلاف شرع و اخلاق بوده و قطعاً یک حرکت ضدانقلابی است.

وی با بیان اینکه تخریب علامه مصباح یزدی تضعیف روحانیت اصیل در خط ولایت است، افزود: این تخریب‌های ناجوانمردانه به مثابه تضعیف جایگاه روحانیت است و نباید در این زمینه سکوت کرد.

آیت الله کعبی تصریح کرد: آیت‌الله علامه مصباح یزدی در فتنه 88 بر اساس وظیفه و تکلیف خود در مقابل فتنه گران ایستادند و برای ملت ایران روشنگری کردند.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی هیچگاه برخلاف نظر ولایت گام بر نمی‌دارند، تاکید کرد: آیت الله علامه مصباح همواره براساس وظیفه وتکلیف شرعی خود عمل می‌کنند و براساس نظر ولایت تصمیم گیری می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: آیت‌الله علامه مصباح یزدی از سطح بالای معرفت دینی، اخلاقی و علمی برخوردار است و ذره‌ای هوای نفس و منفعت شخصی در نظرات و تصمیم‌گیری‌ها ایشان مطرح نیست؛ هوای نفس به هیچ عنوان در تصمیم‌های گیری‌های علامه مصباح یزدی موضوعیت ندارد چرا که ایشان تنها به فکر عظمت مکتب اسلام و اهل بیت و نظام اسلامی حول ولایت فقیه است.

وی با اشاره به حضور نظری و عملی علامه مصباح یزدی در مباحث اجتماعی اسلام، خاطر نشان کرد: آیت‌الله علامه مصباح یزدی با توجه به تجربه‌ای که قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشته‌اند همواره بدعت‌ها را به خوبی شناسایی و با کیاست، فراست و هوشمندی بالای خود در عرصه‌های سیاسی حضور یافته است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله علامه مصباح یزدی دغدغه‌ای جز حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی حول محور ولایت فقیه ندارد، گفت: آیت‌الله مصباح همواره با انحرافات مبارزه کرده و بدعت‌هایی که به دین وارد می‌شده را شناسایی و به آن مقابله کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۳۰
وجهه آیت الله مصباح با صحبت 2 تا بچه ... خراب نمیشه
خداوند ایشان رو برای ملت حفظ کنه
پاسخ
منصف
BRAZIL
۲۱:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۵
۶۱
حتما به نظر |آقای کعبی تخریب هاشمی جز اعمال مستحبی و یا واجب ماه رجب هستش.
اگه تخریب مصباح حرامه تخریب هاشمی هم حرامه
پاسخ
گوجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۳
آخه کسی مصباح رو با هاشمی مقایسه میکنه خیلی زر نشناسی.
پاسخ
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳
تخریب کلا کار خوبی نیست وخیلی زشته
حالا بماند که شخصیت انسان بزرگی مثل علامه با این کارا مگه خراب میشه.این کارا تف سر بالاست،به خودشون برمیگرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها