کد خبر: ۱۳۴۵۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره رژیم صهیونیستی که روزهای قبل اعلام کرده و نامه‌نگاری‌ها و سخنانش در دوران فتنه 88 مدنظر باشد.
سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در دوران فتنه 88، هاشمی رفسنجانی رفتاری شفاف نداشت و بسیار دو پهلو و گاهی اوقات نیز جانبدارانه برخورد کرد و به این دلیل باید این رفتارها مدنظر باشد و در تائید صلاحیت وی توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به شرایط خانوادگی هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی در شرایط کنونی در وضعیت مناسبی نیست و از نظر خانوادگی مشکلات زیادی دارد که از این بین می‌توان به پرونده مهدی و فائزه هاشمی اشاره کرد.

نوری با اشاره به اینکه هاشمی در دوران پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اقدامات مشکوکی انجام داده است، گفت: نوشتن نامه بدون سلام به رهبر معظم انقلاب از جمله اقدامات مشکوک وی به شمار می‌آید.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی در روزهای گذشته عنوان کرده است که ایران با رژیم صهیونیستی سر جنگ ندارد، در صورتی که این اظهار نظر متناقض خط امام است و ایران اسلامی به دلیل غاصب بودن اسرائیل با این نظام تروریستی سر جنگ دارد.

وی با اشاره به مبانی فکری ایران در مقابل رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ایران به دلیل مسائل اعتقادی با رژیم صهیونیستی سر جنگ دارد و در این باره مسائل سیاسی بعدی کمتری نسبت به مسائل اعتقادی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر هاشمی رفسنجانی در روزهای گذشته در جمع برخی وبلاگ‌نویس‌ها عنوان کرده است که ایران با رژیم صهیونیستی سر جنگ ندارد و این مسئله مسئله‌ای بین اعراب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اكبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درست گفته عربها به ما چه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها