کد خبر: ۱۳۴۵۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی دولت با اشاره به نوع ارتباط رییس‌جمهور با مردم کشورمان گفت: ایشان الگوی تازه ارتباطی با مردم، در عرصه بین‌المللی آفریده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، غلامحسین الهام در پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجلاس سران، اظهار کرد: اگر تعامل انسانها با یکدیگر در بستر باور و اعتماد و محبت شکل بگیرد مستحکم‌ترین پیوندی خواهد بود که فرد و جامعه را به سمت تعالی خواهد بود.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی دستگاه‌ها در ایجاد فضای تعامل بین جامعه و حاکمیت افزود: اغنای افکار عمومی به کارکردهای حاکمیت در گرو نگاه حاکمیت به مردم است. ملت ولی‌نعمت ما هستند و صاحبان واقعی کشورند و کارگزاران هیچ شأنی جز خدمتگذاری مردم ندارند که از این رو تعبیری که رییس‌جمهور محترم به خوبی از آن به عنوان نوکری ملت یاد کرده است.

الهام ادامه داد: امروز شاهدیم و فردا نیز تاریخ شهادت خواهد داد که نحوه سلوک ایشان (رییس‌جمهور) یک صحنه بی‌نظیر آفریده است و دیگر این مردم نیستند که دنبال حاکم باشند بلکه این رییس‌جمهور است که به سوی مردم می‌دود منتظر آنان می‌ماند و مردم با جرأت و علاقه سر راه او را سد می‌کنند و رییس‌جمهور برای شنیدن سخنان آنان به سمت آنان می‌رود و خم می‌شود. امروز هیچ‌کس نشنیده است که رییس‌جمهور در دسترس نباشد. هرکس این را شنیده است، «گیرنده» را اصلاح کند، چراکه «فرستنده» در دسترس است و این نه یک ارتباط ملی، که در سطح جهانی نیز شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به دیدارهای رییس‌جمهور و نحوه ارتباط او با مردم گفت: ایشان الگوی تازه ارتباطی در عرصه بین‌المللی آفریدند که یک نوع پیام‌رسانی است و به مشی پیامبران در شهر و روستا به دنبال ارتباط سازنده و انسانی با مردم تلاش کرده است تا این جامعه را با امام و نقطه کمال تعالی مرتبط کند و روابط عمومی‌ها نیز با این رویکرد است که موفق خواهند شد.

سخنگوی دولت در پایان اظهار کرد: آنچه رییس‌جمهور انجام داده، از طریق روابط عمومی‌ها محقق نشده است. امیدواریم روابط عمومی‌ها با عینت بخشیدن به مفاهیم و ارزش‌هایی که در این ارتباطات وجود دارد، اینگونه ارتباطات را شکل دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۱۸:۵۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای دکتر الهام خیلی مخلصیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
احمدی به عدد دعای خانه دار کردن مردم بی خوابی هایی که کشیدی کارهایی زیر بنایی که برای آبروی اسلام و مملکت کردی برات آرزوی موفقیت میکنم.فکر کن به این کارهای تو میگنم انحرافی!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
احسنت بر دکتر الهام
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
دل شیررامیخواهد که درقلب دشمن درلانه جاسوسی شیطان بزرگ حرف دل مر دم ایران رابه دنیاصادرکند بدون هیچ گونه هراسی درمعروف ترین دانشگاه امریکا سخن برحق رابگوید نه مثل بعضی که 8سال بانام گفتگوی تمدن هادنیارادورزدن ونتیجه ای رانداشت ببینید اگه تحریم هست نتیجه ایستادگی ملت ایران مقابل زور بوده ودراین 8سال باوجود همه تحریم هاسیاست خارجی چقدر خوب بوده به جزباامریکا وانگلیس ورژیم نامشروع صهیونیستی ،هدفمندی یارانه هاهسته ای کردن ایران پروژه بزرگ مسکن مهر ساخت بزرگ راه ودوبانده کردن مسیر های ارتباطی مختلف کشور ودههاپروژه دیگر سفرهای فشرده استانی این راباید درتقویم تاریخ ثبت کرد به این میگن رییس دولت وبس درطول تاریخ جهان سابقه نداشت وبس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها