کد خبر: ۱۳۴۷۹۴
زمان انتشار: ۰۶:۳۰     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ضمن تکذیب اختلافات بین وزیر ورزش و مدیرعامل این باشگاه تاکید کرد که اگر اختلاف کاری هم وجود داشته باشد با درایت وزیر ورزش حل می‌شود.

جام ورزشی: محمد سررشته‌داری در مورد شایعه اختلاف علی فتح‌الله‌زاده و محمد عباسی گفت: در چند روز گذشته خیلی‌ها سعی کردند دیدگاه‌های فتح‌الله‌زاده در مورد آقای عباسی که بنده در گفت‌وگو با «تسنیم» اعلام کردم را به اختلاف این 2 نفر ربط دهند اما باید اعلام کنم بیشترین حمایت از مدیریت استقلال را محمد عباسی انجام داده و اگر اکنون هم صحبتی مطرح می‌شود مبنی بر اختلاف نیست بلکه مباحث کاری در میان است.
وی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده هر زمان که تشخیص داده، خیلی راحت از استقلال کنار رفته و به مدیران بعد از خودش هم آسیبی نرسانده و حتی به آنها کمک هم کرده است. باید اعلام کنم هیچ مشکل غیرقابل حلی بین آقای عباسی و آقای فتح‌الله‌زاده وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه زمانی اختلافات کاری فتح‌الله‌زاده و عباسی حل می‌شود، اظهار داشت: در روزهای آینده این مسائل و موارد با درایت دکتر عباسی حل می‌شود. هواداران استقلال ناراحت نباشند چون اختلافی بین عباسی و فتح‌الله‌زاده وجود ندارد.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها