کد خبر: ۱۳۵۴۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو هیئت موسس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اگر هاشمی تایید صلاحیت هم شود، نمی‎تواند بیشتر از 16 میلیون رای کسب کند.

علی‎یوسف‌پور در حاشیه سفر خود به شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به حضور هاشمی در انتخابات اظهار کرد: با ورد آقای هاشمی به عرصه انتخابات مهندسی انتخابات دستخوش تغییر و تحولاتی شد.

وی با اشاره به دوران ریاست جمهوری هاشمی و برشماری برنامه‌ها و اقدامات وی در این دوران، افزود: شکل‎گیری یک طبقه تکنوکرات و کارگزار در دولت هاشمی ایجاد شد و تولد و رشد طبقه جدید نوکیسه از جمله ویژگی‌های دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی بود.

یوسف‌پور با بیان اینکه هاشمی یکی از نیروهای انقلابی تاثیرگذار کشور بوده است، تصریح کرد: آقای هاشمی هرچند در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی فرد تاثیرگذاری بود اما وقتی تشکیل دولت داد از خط عدالت منحرف شد.

عضو هیئت موسس جامعه اسلامی مهندسان، هاشمی را یکی از هوشمندترین سیاستمداران 200 سال اخیر دانست و گفت: در حالی که آقای هاشمی از سیاستمداران قوی و هوشمند کشور است اما چندین اشتباه استراتژیک و راهبردی دارد.

یوسف‌پور افزود: اتکا به کارگزاران به جای تکیه بر نیروهای انقلابی از مهمترین اشتباهات راهبردی آقای هاشمی بود که پیامدهای بدی بر کشور گذاشت.

وی، عدم دسترسی مردم به مدیران را از دیگر نقایص دولت هاشمی برشمرد و تصریح کرد: دولتی که در آن یک کشاورز یا کارگر نتواند به مسئول و مدیران آن دسترسی داشته باشد آن دولت با دولت اسلامی فاصله دارد.

صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز با بیان اینکه هاشمی در انتخابات نمی‎تواند آرای لازم کسب کند، گفت: اگر هاشمی تایید صلاحیت شود نمی‎تواند بیشتر از 16 میلیون رای کسب کند.

یوسف‌پور، تفاوت دیدگاه هاشمی با مقام معظم رهبری را مهمترین ویژگی وی برشمرد و گفت: با مروری بر خاطرات آقای هاشمی و همچنین بررسی عملکرد وی در دوران سازندگی می‎توان این تفاوت دیدگاه را به وضوح مشاهده کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها