کد خبر: ۱۳۵۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۱۱ خرداد ۱۳۹۰

 ویژه نامه 9دی به مناسبت بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی و زعامت امام خامنه ای منتشر شد.

به گزارش رجانیوز نوزدهمین شماره هفته نامه 9دی در قالب ویژه نامه «عطر خمینی» استثنائا امروز چهارشنبه روی دکه های مطبوعاتی رفت. گفتگو با علامه مصباح یزدی درباره اندیشه های حکومتی امام با عنوان «ولایت فقیه همان ولایت معصوم است» و گفتاری از آیت الله جوادی آملی درباره خط امام با عنوان «هر کسی نمی تواند مدعی خط امام شود» از جمله مطالب منتشر شده در این ویژه نامه است.

سرمقاله این شماره 9دی  با عنوان «14 خرداد 68، وقتی خمینی 37 سال جوان شد» اشاره ای است کوتاه به رحلت جانسوز امام خمینی و نگرانیهای دلسوزان انقلاب برای انقلاب بدون امام. این یادداشت حوادث  و بحرانهای مهم 22 سال بعد از رحلت امام و رهبری بی نظیر امام خامنه ای را یادآوری کرده و به اثبات صحت تعبیر «خامنه ای خمینی دیگر است» پرداخته است.  
 
مهمان صفحه گفتگوی این ویژه نامه، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی است. نویسنده کتاب پرتیراژ «عصر امام خمینی» در این گفتگوی تفصیلی با اشارات دقیق و مستند از شخصیت امام، انقلاب با عظمت او و آثار داخلی و خارجی آن و بیداری اسلامی سخن گفته است.
 
همچنین در این ویژه نامه می توانید مطالبی از چندین چهره برجسته فکری، فرهنگی و سیاسی کشور بخوانید:
«انقلاب خمینی جهانی شده است» گفتاری از حسن رحیم پور ازغدی؛ «هنر امام، امام هنر» گفتاری از حجت الاسلام پناهیان در تحلیل نگاه امام به هنر؛ «اصول ایدئولوژی سیاسی امام» یادداشتی از حجت الاسلام روح الله حسینیان؛ «رهبری امام و آقا و مدیریت راهبردی علم» یادداشتی از حجت الاسلام حمید پارسانیا و همچنین روایتی خواندنی درباره زمینه های هجرت امام از عراق به قلم خود حضرت امام
 
دیگر مطالب 9دی نوزدهم:
 
«از گفتمان سازی تا راهبری» یادداشتی درباره ابعاد وجودی و مدیریتی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب؛ «اقتضائات رهبر دوم» تحلیلی بر شرایط و مشکلات رهبری بعد از زعامت بنیانگذار انقلاب؛ «قطع نامه جنگ نرم را آقا هرگز امضا نمی کند!» درباره تحمیل گری بر امام در جنگ سخت و شرایط مدیریت جنگ نرم توسط رهبر انقلاب؛ «سوگیریهای تلویزیون ایران در مدیریت تصویر امام خمینی»؛ «نقشه دشمن در شکاف نمایی میان بیت امام و نظام اسلامی»؛ «پیام انقلاب قابل سانسور نیست» گزارشی از نحوه به تصویر کشیدن رهبر انقلاب در رسانه های غربی؛ «تدبیر جانشین امام برای حفظ راه امام» درباره نقش 14 خردادهای هر سال در تحولات سیاسی کشور به ویژه در سالهای اخیر؛ «جهاد بر تنزیل و تأویل، جهاد تأسیس و تثبیت» تحلیلی بر شرایط سیاسی پس از ارتحال بنیانگذار انقلاب
9دی شنبه هر هفته منتشر می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها