کد خبر: ۱۳۶۳۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
بسم رب الشهداء و الصدقين

مِنَ المُومِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عَاهَدُو اللهَ عَليهِ فَمِنهم مَّن قضَي نَحبَهُ وَ منهُم مَّن يَنتَظِرُ و مَا بَدَّلو تَبدِيلا.    سوره احزاب؛ آيه 23

«از مومنان كساني هستند كه به پيماني كه با خدا بسته بودند وفا كردند»

با استعانت از پروردگار متعال و نظر حضرت ولي عصر(عج) و با توجه به نام گذاري سال 1392 به نام سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بر خود واجب مي دانيم تا همانند هميشه با اقتدار و تمام توان لبيك گويي فرامين ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) باشيم.

ما بر اين باوريم در اين برهه حساس و اين پيچ تاريخي كه عرصه گفتمان سازي است و در عرصه بين الملل نظام هاي مختلف شرق و غرب با ظواهر فريبنده خود را مدعي نجات دنيا معرفي مي كنند، موثر ترين راهبرد و گفتمان، همان گفتمان انقلاب اسلامي است. گفتماني كه مشخصه آن عدالت و دفاع از آرمان مستضعفين عالم است.

شرائط امروز انقلاب اسلامي به تعبير رهبري انقلاب در پيچ مهم تاريخي قرار دارد. كشورمان بيش از هر زمان ديگر نياز به مسئوليني ساده زيست، متخصص، متعهد و انقلابي دارد. به مسئولاني كه رنج كشيدگان انقلاب اسلامي و چشيدگان فقر و محروميت ها باشند.

بي شك دكتر سعيد جليلي رزمنده حقيقي انقلاب، نماد مقاومت مستضعفين در برابر مستكبرين، سنبل عزت و سربلندي نظام اسلامي و گنجينه و يادگار هشت سال دفاع مقدس با كارنامه درخشان خود طي سالها خدمت خالصانه در عرصه هاي ملي و بين المللي با عزت آفريني روزافزون و روحيه سازش ناپذيري و مقاوم ايشان در برابر مستكبران جهان و بدخواهان ملت ايران اسلامي، يكي از افرادي است كه قرابت بسيار زيادي با شاخصه هاي رهبر معظم انقلاب دارد.

از اين رو ساده زيستي، كارآمدي، قانون مداري و پرهيز از مسايل حاشيه اخلاص، ولايتمداري، روحيه جوان باوري، شخصيت اخلاقي، مردمي بودن، عملكرد مقاوم و عزتمندانه ايشان در جايگاه دبيري شوراي عالي امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران طي 6 سال گذشته، تلاش هاي مستمر و مداوم در جهت ايجاد اقتصاد مقاومتي، پايبندي به ارزشهاي اصيل انقلاب اسلامي همه و همة اينها نشان از نزديكي ايشان با شاخص هاي مقام معظم رهبري براي يك انتخاب يك رئيس جمهور مي باشد.

از اين رو بر حسب وظيفه جمعي كثيري از فرزندان شاهد و ايثارگر با نصب العين قراردادن منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، برآنها اصلح بودن دكتر جليلي مبين شده است و از اين رو در جهت حفظ يكپارچگي و وحدت انقلابي و جلوگيري از عملي شدن فتنه ديگري از جانب فتنه گران، ستاد فرزندان شاهد و ايثارگر حامي دكتر جليلي راه اندازي نموده اند.

شوراي مركزي اين ستاد بر خود وظيفه مي داند كه تمام فعاليت هاي انتخاباتي خود را مطابق اخلاق و منشور انتخاباتي ستاد  مركزي دكتر جليلي (حيات طيبه) انجام دهد و تا پيروزي قطعي از هيچ تلاشي و كوششي دريغ نكند.

در پايان ضمن استمداد از روح مطهر شهداي گرانقدر، از كليه فرزندان شاهد و ايثارگر سطح كشور كه تمايل به عضويت و همكاري با اين ستاد را دارند درخواست ميگردد نام و نوع همكاري خود را به شماره 09190488656 پيامك نمايند.


         اعضاء شوراي مركزي:
       
           * سيد مصطفي موسوي فرزند شهيد             * مصطفي فريدوني فرزند شهيد              * مهدي پورنجاتي فرزند شهيد
           * سميه پورپاريزي فرزند شهيد                     * جعفر سالاري فرزند شهيد     

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها