کد خبر: ۱۳۶۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
پرسپولیس دیروز دو بازیکن جدید را به جمع نفرات خود اضافه کرد .

به مهمترین شایعات بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران توجه کنید :

 

لیست قلعه نویی

سرمربی تیم استقلال لیست مورد نیاز خود را برای فصل آینده به مسئولان باشگاه ارایه داد.به گزارش گل به نقل از اوج نیوز، به نظر می رسد امیر قلعه نویی برای ماندن در استقلال متقاعد شده است.

بر این اساس، در لیست قلعه نوعی بازیکنانی که در پست مدافع، هافبک و مهاجم بازی می کنند حضور دارند اما فعلا خبری از نام دروازه بان جدید نیست و به نظر می رسد قلعه نویی از ادامه حضور مهدی رحمتی در جمع آبی پوشان اطمینان کامل دارد.

پرسپولیس و دوبازیکن جدید
پرسپولیس دیروز دو بازیکن جدید خرید . مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد میلاد غریبی بازیکن سابق سایپا ، با  محمد عباس‌زاده، به مدت 3 سال به توافق رسیدند و  با مهرداد کفشگری بازیکن سابق تیم راه‌آهن نیز قرارداد امضا کرده‌اند تا این بازیکن به جمع تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندند.

حمودی دعوت شد

با توجه به در پیش بودن فصل نقل و انتقالات و حساسیت زیاد فصل آینده برای آبی ها، مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته آغاز شده است.بر این اساس علی حمودی اولین بازیکنی است که از طرف مسئولان استقلال برای مذاکره و تمدید قرارداد دعوت شد.حمودی دیروز مصاحبه تندی کرده و اعلام کرده بود از استقلال می رود.

سه خرید رسول

رسول پیرزاده هافبک تبریزی عضو تیم آلومینیوم هرمزگان نخستین بازیکنی بود که به عنوان نیروی بومی با گسترش فولاد تبریز قرارداد رسمی امضا کرد.این بازیکن فصل گذشته در تیم هرمزگانی حضور داشت.همچنین احسان پهلوان که به عنوان بازیکن قرضی در اختیار تیم ذوب آهن اصفهان قرار گرفته بود مجددا به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست.این بازیکن با تصمیم رسول خطیبی فرصت دوباره برای درخشش را در سطح لیگ برتر پیدا کرده است.از سوی دیگر،داوود نوشی صوفیانی،دروازه بان سابق شهرداری تبریز هم با قراردادی دوساله به این تیم پیوست.

غلامپور از رنگها ازاد شد

حضور بهزاد غلامپور روی نیمکت پرسپولیس از خواسته های علی دایی است . بهزاد در این باره عقیده دارد در فوتبال حرف ای رنگها معنا ندارند! او می گوید:من با دایی دوست و همکار بوده‌ام و این همکاری در پرسپولیس هم ادامه خواهد داشت. من و دایی سال‌ها همبازی بوده‌ایم و از اینکه بازهم در کنار دایی هستم افتخار می‌کنم.دایی مثل برادر من است.

البته برادر دایی هم در کادر پرسپولیس حاضر است!


استقلال و آغاز مذاکرات با دهنوی

قاسم دهنوی یکی از گزینه های مورد نظر امیر قلعه نوعی برای تقویت استقلال در فصل آینده است و مذاکرات مسئولان استقلال با این بازیکن آغاز شده است.دهنوی فصل گذشته هم مورد نظر قلعه نوعی بود و با استقلالی ها وارد مذاکره شد اما به دلیل مسایل مالی با این باشگاه به توافق نرسید.

حسین ابراهیمی و کوچ به تهران

برخلاف وعده های امیر عابدینی ، حسین ابراهیمی اولین بازیکن مهمی است که از داماش جدا می شود . قرارداد ابراهیمی با نفت دو ساله است . این بازیکن جوان دومین ستاره ایست که از داماش جدا می شود .

ابراهیم زاده با دستیاران همیشگی

منصور ابراهیم زاده دیروز در حضور خبرنگاران قرارداد خود را با باشگاه راه آهن ثبت کرد.  ابراهیم زاده را در راه آهن کریم قنبری، حمید خداداد به عنوان مربی بدنساز و جلال بشرزاد به عنوان مربی دروازه‌بانان همراهی می کنند.

گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها