کد خبر: ۱۳۶۶۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به غلامعلی حدادعادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

6 خرداد: 

- 21:03:حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی با اشاره به دیدار اعضای ائتلاف با آیت‌الله مهدوی کنی به خبرنگار تسنیم گفته "سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصولگرایی و تاکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارامدی»، به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گرو حضور اعضای آن در صحنه است.

او ادامه داده "در این جلسه اعضای ائتلاف سه گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تاکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند". (لینک خبر)


17:36: غلامعلی حداد‌عادل کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در مراسم رونمایی از برنامه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود اظهار داشت: موسسه پژوهشی اندیشکده دولت اسلامی بیش از چند ماه است که برنامه‌ریزی برای دولت آینده این‌جانب را آغاز کرده که مبنای اساسی و راهبردی آن، رهنمودهای رهبر انقلاب برای اداره کشور مد نظر قرار داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: وقتی که خدمت رهبری بودم و از اشخاصی صحبت می‌کردیم که با انقلاب بودند و در میانه راه دچار انحراف شده‌اند، ایشان فرمودند منشاء این نوع کج‌روی‌ها نداشتن درک عمیق از مبانی فکر و جهان‌بینی اسلامی است.

کاندیدای  انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در  ادامه گفت: من از همه استادان که از دانشگاه و حوزه در تهیه مجموعه برنامه‌ها اقدام کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم براساس برنامه‌ای که به همت و اندیشه نخبگان  تهیه شده، در آینده خدمتی به کشور داشته باشم. (لینک خبر)


17:05: غلامعلی حداد‌عادل کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حاشیه مراسم رونمایی از برنامه‌های دولت احتمالی‌اش در جمع خبرنگاران گفت: باید خام فروشی و فروش فرآورده‌های گازی با توسعه صادرات دارویی امکانپذیر شود که من این کار در اولویت قرار دادم.

وی تاکید کرد: توسعه صادارت دارویی به جای نفت، ‌صادرات کشاورزی و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان ‌برای جلوگیری از تورم، ‌توجه به اقتصاد مقاومتی برای حرکت به سمت پیشرفت اقتصادی، مهار تورم و جلوگیری از نوسانات ارزی را از اولویت‌های کاری خود می‌دانم و معتقدم ‌با تغییر سبک زندگی اسلامی می‌توان به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کرد. ‌(لینک خبر)


15:54: برنامه غلامعلی حدادعادل برای دولت یازدهم هم‌اکنون رونمایی شد. این برنامه در 24 جلد برای 18 وزارتخانه و 6 دستگاه دولتی تدوین شده و 250 نفر از اساتید دانشگاه و نخبگان در مدت 5 ماه این برنامه را تدوین کرده‌اند.(لینک خبر)


13:02: حسین رحمانی‌نیا قائم مقام ستاد انتخاباتی حدادعادل در مورد سفرهای استانی حدادعادل به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته است: به دلیل اینکه ما مشغول ضبط برنامه‌ها در رسانه ملی هستیم،  پس از اتمام کار، سفرهای استانی به زودی ادامه می‌یابد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حداد عادل در مورد موضوع سفرهای استانی حدادعادل نیز می‌گوید: بحث سفرهای استانی حداد عادل تا پایان این هفته نهایی می‌شود. با توجه به استقبال و پیگیری استان‌ها، براساس اولویت در روزهای آتی سفرها آغاز خواهد شد.(لینک خبر)


11:44: ابراهیم انصاریان مسئول دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم از دیدار عصر امروز علی اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و محمد باقرقالیباف "اعضای ائتلاف پیشرفت" با آیت الله محمدرضا مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد. او می‌گوید اعضای ائلات پیشرفت ساعت 17 با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار خواهند داشت.( (لینک خبر)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها