کد خبر: ۱۳۶۶۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
مسئول کمیته جانبازان و ایثارگران حیات طیبه قزوین:
مسئول کمیته جانبازان و ایثارگران حیات طیبه استان قزوین با بیان اینکه افکار سعید جلیلی به مقام معظم رهبری نزدیک‌تر است، گفت: بر این اساس جلیلی می‌تواند با اجرای برنامه‌های خود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند‌.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین نجفی در نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین ولایتمداری را از مهم‌ترین ویژگی‌های سعید جلیلی عنوان کرد.

نجفی اظهار داشت: این نامزد ریاست جمهوری برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را بر اساس همین ویژگی تدوین کرده‌ است و به همین دلیل با اجرای این برنامه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

وی ادامه داد: سعید جلیلی نسبت به سایر نامزدهای یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری از ویژگی‌های شاخصی برخوردار است که قشرهای مختلف جامعه با انتخاب وی می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کنند.

مسئول کمیته جانبازان و ایثارگران حیات طیبه استان قزوین با بیان اینکه دشمن‌شناسی باید از مهم‌ترین وظایف مسئولان نظام باشد، اذعان کرد: با عمل به این وظیفه می‌توان در شکست دشمنان اسلام به نتیجه‌های مطلوبی رسید.

نجفی با اشاره به اینکه سلسله عملیات‌های بیت‌المقدس در جنگ تحمیلی با شیوه و روحیه خاصی اجرا می‌شد، اظهار داشت: اکنون این عملیات‌ها با شیوه و روش دیگری ادامه دارد و همچنان قشرهای مختلف جامعه در مبارزه با دشمن در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا به معنی دست کشیدن از ارزش‌های اسلامی است، بیان کرد: عدم شناخت دشمن از سوی برخی مسئولان نظام موجب خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشور شده است که باید مسئولان در این راستا برای جلوگیری از این خسارت‌ها به کشور دشمن را بهتر بشناسند.

مسئول کمیته جانبازان و ایثارگران حیات طیبه استان قزوین با بیان اینکه سازمان موساد چهار معاونت به نام‌های امور آمریکا و اروپا، کشورهای عربی، کشورهای آفریقا و آسیا و کشور ایران دارد، تصریح کرد: این سازمان 50 درصد کل بودجه را به معاونت چهارم اختصاص داده است تا بتواند ایران را شکست دهد.

جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل باید از دنیا محو شود، عنوان کرد: افرادی که کلمه سازش با آمریکا را مطرح می‌کنند، اندیشه‌ها و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به خوبی نمی‌شناسند.

نجفی اظهار داشت: اکنون دشمن با القای مطالبی مانند اینکه سعید جلیلی کار اجرایی و مدیریتی ندارد یا با آیت‌الله مصباح یزدی ملاقات نکرده است، می‌خواهد وی را در بین مردم تخریب کند تا آنان به این نامزد یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری رأی ندهند.

مسئول کمیته جانبازان و ایثارگران حیات طیبه استان قزوین بیان کرد: مردم ایران در انتخاب رئیس‌جمهور در سال های 84 و 88 سر سوزنی پشیمان نیستند و معتقدند که در این سال‌ها با توجه به شرایط موجود بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اند.

نجفی متذکر شد: باید قشرهای مختلف جامعه به مسایل سیاسی و نقشه‌های دشمنان هوشیاری و آگاهی داشته باشند تا بتوانند با تدبیر و بصیرت نقشه‌های آنان را به خوبی در انتخابات 24 خرداد خنثی کنند.

وی با بیان اینکه هر فردی می‌تواند با انتخاب فرد اصلح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیشرفت اهداف کشور گام موثری بردارد، عنوان کرد: بر این اساس مردم باید با کسب اطلاعات و آگاهی از ویژگی‌های نامزدها، فرد اصلح را به درستی انتخاب کنند تا کشور به اهدافش نزدیک‌تر شود.

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام نموده است هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها