کد خبر: ۱۳۶۷۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
مجموعه تلویزیونی «دروازه بهشت» با حضور ستاره‌های عرصه سینما و تلویزیون با ۶۰ درصد فیلمبرداری آماده پخش از شبکه تهران در ماه رمضان می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  مجموعه تلویزیونی «دروازه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی مسعود ردایی ویژه رمضان سال 92 در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه و تولید می‌شود.

سریال مناسبتی «دروازه بهشت» تا به امروز 60 درصد از تصویر برداری خود را در منطقه حصار کرج پایان داداه است. این مجموعه تلویزیونی در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای با محتوی طنز اجتماعی به نویسندگی عباس نعمتی تهیه و تولید می‌شود.

اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری، مریم امیر جلالی، رامتین خداپناهی، سحر آربین و... از جمله بازیگران این سریال هستند که در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان «دروازه بهشت» درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود که این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه ای بزرگ تبدیل می‌شود.

مناطق حصار کرج، پزشکی قانونی، مترو و شمال ایران لوکیشن‌های این سریال هستند اما تصویربرداری بخش اعظم لوکیشن‌های این مجموعه در حصار کرج انجام شده است.

ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه را مهدی مظلومی،تصویربرداری مجموعه را ناصر محمود کلایه و تدوین همزمان آن را بهزاد مصلح انجام می‌دهند.

یکی از نکات مهم این مجموعه حضور هنرمندان توانمندی است که برای اولین بار در کنار هم به ایفای نقش می پردازند که آثار متعددی را در سینما ، تئاتر و تلویزیون کارگردانی کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها