کد خبر: ۱۳۷۲۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
علی‌اکبر ولایتی با حضور در مسجد محمد رسول‌الله (ص) مورد استقبال پرشور برخی از مردم قزوین قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری بعد از حضور در گلزار شهدای قزوین و ادای احترام به شهدای قزوینی از جمله سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) حضور یافت.

گفتنی است علی‌اکبر ولایتی در هنگام عزیمت به مسجد محمد رسول‌الله (ص) مورد استقبال برخی از مردم قزوین در مسیر خیابان‌های این شهر قرار گرفت.

مردم قزوین با سر دادن شعارهایی از جمله "ولایتی تو حافظ ولایتی"، "ولایتی تو یاور رهبری" و "یار رهبر نامش علی‌اکبر است" از علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با شور و اشتیاق استقبال کردند و حمایت خودشان را به وی اعلام کردند.

مجمع نمایندگان قزوین در مسجد محمد رسول‌الله (ص) حمایت خودشان را از علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری اعلام کردند.

در این مراسم رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین‌ زهرا و آوج مطالبی پیرامون حمایت از علی‌اکبر ولایتی و توانایی و ویژگی‌های وی بیان کردند.

ولایتی نیز در مسجد محمد رسول‌الله (ص) سخنرانی کرد و گفت: آمادگی کامل دارم تا مشکلات کشور را برطرف کنم و همچنین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را که در چشم‌انداز 20 ساله پیش‌بینی شده در قانون برنامه پنجم عملیاتی و اجرایی کنم.

وی مشکلات اقتصادی و روابط خارجی را دو مشکل اصلی کشور دانست و ابراز داشت: این دو مشکل به هم پیوسته هستند و برطرف کردن یکی بدون حل شدن دیگری ممکن نیست.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری اذعان داشت: با اصلاح روابط خارجی می‌توان مشکلات اقتصادی، صادرات و ارتباطات پولی و بانکی کشور را برطرف کرد بر این اساس رئیس جمهور آینده باید برای برطرف کردن این مشکلات، با کشورهای دنیا ارتباط خوبی را برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه و افزایش علم، اشتغال، تولید، فناوری و تکنولوژی در کشور نیاز به برقراری ارتباط درست با کشورهای دنیا است، اظهار داشت: با برقراری ارتباط وسیع بین‌المللی با این کشورها می‌توان بسیاری از مشکلات کشور از جمله بیکاری و اقتصاد را برطرف کرد.

وی به مشکلات افزایش نرخ ارز اشاره کرد و گفت: فقدان مدیریت درست در کشور موجب این مشکلات شده است که بنده با اصلاح شیوه مدیریتی فعلی این مشکلات را برطرف می‌کنم.

ولایتی با اشاره به اینکه مردم ایران با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، اظهار داشت: بنده این مشکلات را با اجرای یک برنامه کوتاه مدت در عرض 100 روز درمان و معالجه می‌کنم تا تورم و گرانی در کشور کنترل و کاهش یابد.

وی با بیان اینکه برخی افراد عنوان می‌کنند که درمان مشکلات اقتصادی کشور در عرض 100 روز محقق نمی‌شود، ابراز داشت: بنده با استفاده از کارشناسان و متخصصان اقتصادی برنامه‌ای را تدوین کرده‌ایم که با اجرای آن می‌توانم این مشکلات را برطرف کنم و به وعده‌ای که به مردم می‌دهم حتما به آن عمل می‌کنم.

عضو حزب ائتلاف پیشرفت بیان کرد: هر فردی باید از رئیس‌ جمهور آینده انتظارهای شناخت مشکلات، آسیب‌شناسی مشکلات توسط متخصصان و ارایه راهکار درمان مشکلات در کوتاه مدت را داشته باشد تا این رئیس جمهور بتواند با داشتن این ویژگی‌ها مشکلات کشور را برطرف کند.

این مسئول با اشاره به اینکه زمانی بنی‌صدر عنوان می‌کرد که من قانون را قبول ندارم که امام خمینی (ره) در پاسخ، به ایشان فرمودند قانون هم تو را قبول ندارد، عنوان کرد: با توجه به این مطلب هر فردی که مسئولیتی در کشور قبول می‌کند باید مطیع قانون باشد و در اجرای آن مصمم باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید قانون را قبول داشته باشد، اذعان داشت: قانونی که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و شورای نگهبان آن را تأیید و ابلاغ می‌کند دولت باید آن را اجرا کند تا بسیاری از مشکلات کشور برطرف شود.

عضو حزب ائتلاف پیشرفت با اشاره به اینکه در برنامه پنج ساله اقدامات سلامت و درمان بیماری را رایگان می‌کنم، ابراز داشت: بنده در دولت آینده، بیمه سراسری با عنوان بیمه سلامت ایرانیان تاسیس و آن را جایگزین بیمه‌های ناقص و ناکارآمد فعلی می‌کنم.

این مسئول اذعان داشت: برخی از بیماران با داشتن دفترچه درمان وقتی به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند باید 70 درصد درمان را خودشان پرداخت کنند که این روند درمان با داشتن این دفترچه‌ها فایده‌ای ندارد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: بنده با اجرایی کردن سیستم پزشک خانواده و درست کردن شیوه بیمه‌ها هزینه درمان بیماران را از 70 درصد به 30 درصد می‌رسانم و به مرور زمان آن را رایگان می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه شهروند یک، دو و سه در کشور نداریم، اظهار داشت: همه مردم ایران که در شمال، جنوب، شرق و غرب زندگی می‌کنند یکی هستند و بین آنان هیچ فرقی وجود ندارد.

ولایتی ادامه داد: متاسفانه برخی از مردم دارای دفترچه با بیمه تکمیلی و مزایای بازنشستگی هستند و برخی دیگر مانند کشاورزان از این ویژگی‌ها برخوردار نیستند که بنده در دولتم همه آنان را بیمه بازنشستگی می‌کنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیمه محصولات کشاورزی را از برنامه‌های دولتش عنوان و بیان کرد: کشاورزان با سختی به کشت محصولات می‌پردازند که متاسفانه بر اثر حوادث غیر مترقبه مانند خشکسالی تمام محصول آنان از بین می‌رود و کشاورزان در اثر این حوادث دچار ضرر و زیان می‌شوند که بنده برای جبران این زیان محصولات باغی، دشتی و کشاورزی آنان را بیمه می‌کنم.

این مسئول با بیان اینکه خرید تضمینی محصولات کشاورزی از دیگر برنامه‌های دولتم است، اذعان داشت: متاسفانه کشاورزان محصولاتشان را با قیمت پایین‌تر به خریداران می‌فروشند که به دلیل درآمد کم برخی از آنان از شغل کشاورزی کناره‌گیری می‌کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بنده در دولتم محصولات کشاورزان را خرید تضمینی می‌کنم تا آنان با انگیزه و امید به کار کشاورزی بپردازند.

عضو حزب ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه کشاورزی و صنعت موجب رونق و توسعه کشور است، ابراز داشت: با حمایت از بخش کشاورزی میزان درآمد و اشتغال را در این شغل ارتقا می‌دهم و مشکلات فروش محصولات آنان برطرف می‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها