کد خبر: ۱۳۷۶۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
مشاور جلیلی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه‌ریزان سعید جلیلی 180 محور کلی اقتصادی را برای دولت جلیلی تدوین کرده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، محمد عبدالملکی امروز در همایش انتخاباتی حامیان جلیلی در مسجد حجتی شهر تاکستان از تدوین برنامه‌های اقتصادی سعید جلیلی برای در دست‌گیری دولت یازدهم در 180 محور کلی خبر داد.

وی اظهار داشت: نمایندگان، مشاوران و اعضای تیم انتخاباتی سعید جلیلی از زمان آغاز رسمی تبلیغات ریاست جمهوری با سفر به دورترین نقاط کشور به تبیین نظرات و اندیشه‌های این نامزد اصولگرا می‌پردازند.

مشاور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه شخصیت سعید جلیلی هنوز برای تعدادی از افراد ناشناخته مانده است، این امر را دلیلی بر تواضع این نامزد دانست.

عبدالملکی افزود: افراد احراز صلاحیت شده این دور از انتخابات ریاست جمهوری چهره‌هایی قابل اعتماد، متدین و مطلوب برای ریاست جمهوری هستند و سعید جلیلی نیز به عنوان یکی از هشت نامزد این دور، با سفر‌های انتخاباتی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازد.

مشاور اقتصادی جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بحث نامزدی سعید جلیلی از یک سال و نیم پیش مطرح شده بود، تصریح کرد: تواضع و مهربانی سعید جلیلی در مواقع ارتباط با دیگران مهم‌ترین ویژگی شخصیتی این نامزد است.

عبدالملکی با بیان اینکه سعید جلیلی هنگام حضور در مذاکرات، چهره‌ای بسیار منظم و جدی دارد، ادامه داد: با این نظم و جدیت اقتدار نظام در برابر کشور‌های مقابل آشکار می‌شود و در مجموع جلیلی شخصیتی خودساخته و برازنده برای ریاست جمهوری است.

عضو تیم اقتصادی سعید جلیلی با بیان اینکه در شرایط کنونی کمتر شخصیتی دارای ویژگی‌های فردی و ارتباطی سعید جلیلی یافت می‌شود، اذعان کرد: جلیلی به دنبال این است که مجموعه‌ای از توانمندی‌ها، افراد متخصص و اقتصاددان را در عرصه‌های مختلف که علاوه بر شهرت کنونی جهانی دارای مبانی اعتقادی و انقلابی هستند، جمع و برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کند.

عبدالملکی بیان کرد: همچنین شبکه‌ای از استادان و نخبگان اقتصادی برنامه‌های اقتصادی این نامزد ریاست جمهوری را در حوزه‌های مختلف برای رفع تحریم، گرانی، اشتغال‌زایی جوانان و رفع موانع واحد‌های تولیدی تدوین و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی تأکید کرد: سعید جلیلی در حال حاضر از دادن هرگونه وعده همانند دیگر نامزدها در حوزه اقتصادی خودداری می‌کند و البته برنامه ویژه‌ای را در اقتصاد پیش‌بینی کرده است.

مشاور سعید جلیلی خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به طرح‌های اشتغال و جزئیات دولت جلیلی، در جلسات ستادی این نامزد انتخاباتی مطرح و با حضور کارشناسان و اعضای سایر تیم‌های توسعه‌محور بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

عبدالملکی 60 تا 80 درصد مشکلات پیش‌آمده کنونی را ناشی از ناکارآمدی داخلی دانست و تصریح کرد: حرف دکتر جلیلی این است که با وجود تحریم و فشارهای موجود می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی افزایش توان داخلی در حوزه‌های مختلف را برای دور زدن تحریم‌ها امری لازم عنوان کرد که از سوی دولت احتمالی جلیلی پیگیری می‌شود.

عضو تیم اقتصادی جلیلی انتخاب افراد اصلح برای گزینش و چینش در منصب‌های مختلف را از اولویت‌های کاری دولت جلیلی دانست و بیان کرد: بنابر گفته‌های برخی از نامزدها پیش‌بینی می‌شود این اشخاص به دنبال روی کار آوردن مدیران غیرصالح در دولت‌ خویش باشند؛ اما سعید جلیلی درصدد است تا مسئولان و مدیران خود را از میان بهترین و صالح‌ترین متخصصان گزینش کند و در جایگاه‌های ویژه خود بگمارد.

عبدالملکی فشار روانی کنونی حاصل از تحریم‌ها را عامل مضاعف شدن فشار‌ها عنوان و بیان کرد: مبارزه با فساد در دولت جلیلی جایگاه ویژه‌ای دارد و از آنجا که جلیلی کسی نیست که برابر مفاسد کوتاه بیاید، با آنان با قاطعیت مبارزه می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها