کد خبر: ۱۳۷۹۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
اگر بنده رئیس جمهور بشوم از این ظرفیت ها و نیروهای ارزشی حتی اگر در جریان انتخابات و رای گیری با ما نباشند بعد از این، از آنها در راه کمک به کشور عزیز ایران استفاده خواهم نمود.
به گزارش 598، دکتر جلیلی در گفت و گو با رسانه صبح قزوین در پاسخ به این پرسش که آیا شما با جریان دولت انتساب و ارتباط دارید یا خیر ؟ اظهار داشت: بنده دیروز در صفحه اول روزنامه  ایران مشاهده کردم  که مدعی  شده است از قول برادر بنده  که در  دور  اول انتخابات ۸۴ به احمدی نژاد رای نداده ایم ؛ باید بگویم که اینطور نبود است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که  آیا شما یک تیم مشخص دارید ؟ تصریح کرد: در این بخش باید گفت که  امروز در ظرفیت کشور و در بدنه  دولت نیروهای ارزشمند بسیاری وجود دارد البته به جز حلقه ای خاص که از خط ولایت زاویه وا نحراف پیدا کردند و اگر بنده رئیس جمهور بشوم  از این ظرفیت ها و نیروهای ارزشی حتی اگر در جریان انتخابات  و رای گیری با ما نباشند بعد از این، از آنها در راه کمک به کشور عزیز ایران استفاده خواهم نمود.

جلیلی در ادامه تصریح کرد: در خصوص مبحث گرانی و تورم در کشور برنامه اقتصادی کار آمدی طی ۴ سال اخیر تدوین شده که بخش عمده این کار را بنده انجام دادم به همراه آن تیم اقتصادی که با هم کار میکنیم.

لينك دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها