کد خبر: ۱۳۸۸۲۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه مواضع جلیلی و حدادعادل در مناظره سوم قابل تقدیر است، گفت: ما در ستاد آقای جلیلی با قلوب مردم صحبت می‌‌کنیم و دعوت ما دعوت به فرد نیست بلکه دعوت به گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کامران باقری لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و وزیر بهداشت دولت نهم که عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخاباتی جوانان سعید جلیلی حاضر شده بود، در خصوص برگزاری سومین مناظره انتخاباتی میان کاندیداهای انتخاب ریاست جمهوری در صدا و سیما، گفت: در دور سوم مناظره انتخابات ریاست جمهوری شاهد ارتقای مباحث بودیم و مباحث واقعی‌تر و معطوف به مشکلات چالشی روز اداره کشور شد و از این نظر مناظره سوم جذابتر بود.

وی با اشاره به اینکه نقاط مثبت و منفی در دور سوم مناظره‌های انتخاباتی خودش را نشان داد، افزود: نقطه مثبت این بود که در بین کاندیداها خوشبختانه کسانی بودند که به جای اینکه دنبال این باشند که حرف‌هایی بزنند و به دنبال جلب آرای سفید باشند، حرف‌های دلشان را در جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی زدند و از این جهت اگر بخواهیم امتیاز بدهیم امتیاز اول را به جناب آقای جلیلی بخاطر دفاع جانانه‌شان از انقلاب اسلامی و مقاومت و تاکید بر آرمان‌ها و نگاه امیدوارانه و رو به جلو می دهیم.

وزیر بهداشت دولت نهم افزود: رتبه دوم را به آقای حداد عادل می‌دهیم. به این دلیل که وابستگی به ائتلاف پیشرفت باعث نشد که وقتی اعضای این ائتلاف از گفتمان مقاومت دفاع نکردند، نظر هوشمندانه و مومنانه خودش را در دفاع از گفتمان مقاومت بیان نکند. پس جای تقدیر از این دو بزرگوار را دارد. بنابراین جای تقدیر از این دو بزرگوار است.

وی خاطرنشان کرد: اما نقطه منفی مناظرات این بود که برخی از کاندیداها فضای مدیریت اجرایی کشور را با الزاماتی که این فضا دارد نتوانستند در دید کلان نمایندگی کنند و رئیس جمهور مدیر کلان کشور است و در این مسئولیت مجاز نیست که منافع ملی را برای دفاع از پیشینه خودش و عملکردش خرج بکند بلکه باید منافع ملی کشور و اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را اصل قرار بدهد و خودش را فدای آن بکند و نه اینکه برعکس آن باشد.

لنکرانی درباره شیوه تبلیغاتی ستاد جلیلی تصریح کرد: ما در ستاد آقای جلیلی با قلب‌های مردم صحبت می‌‌کنیم و هدف مان این است که بحث‌هایی را بکار ببریم که دل‌های مردم را به سمت آقای جلیلی متمایل بکنیم.

وی تصریح کرد: دعوت ما دعوت به فرد نیست بلکه دعوت به گفتمان انقلاب اسلامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها