کد خبر: ۱۳۸۹۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
تناقض گفتاری عارف در خصوص همکاری اصلاحات با دولت اصولگرا:
محمدرضا عارف در مناظره سیاسی روز جمعه با قاطعیت و غلظت تمام ادعا کرد که احمدی نژاد تمامی اصلاح طلبان را تا سطح بخشداری های کشور از مجموعه مدیریتی دولت اخراج کرده است. این کاندیدای شب گذشته در فیلم مستند تبلیغاتی خود به صراحت اظهار داشت که برای خروج داوطلبانه و خود خواسته از زیر مجموعه احمدی نژاد پس از سه بار تقدیم و تحمیل استعفانامه به دکتر احمدی نژاد توانسته است رضایت ایشان را برای خروج از سیستم بگیرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، محمدرضا عارف در مناظره سیاسی روز جمعه با قاطعیت و غلظت تمام ادعا کرد که احمدی نژاد تمامی اصلاح طلبان را تا سطح بخشداری های کشور از مجموعه مدیریتی دولت اخراج کرده است.

عارف در این خصوص افزود: " مردم حق دارند بدانند که چه کسانی وضع موجود را به وجود آورده‌اند. جریان اصولگرا در هر سه قوه حاکمیت دارد. در مورد قوه مجریه بگویم تقریبا نیروی‌های اصلاح‌طلب در هر بخشی که بودند، حتی در یک بخشداری را حذف کرده‌اند.

نتیجه‌اش شرایطی شد که اکنون با آن روبه‌رو هستیم. عملکرد 8 ساله گذشته نشان داده که نمی‌توان برای تحقق آرمان‌های انقلاب به یک جناح خاص محدود شد باید از نیروهای متخصص استفاده شود."

این کاندیدای مدعی راستگویی و اخلاق شب گذشته در فیلم مستند تبلیغاتی خود به صراحت اظهار داشت که برای خروج داوطلبانه و خود خواسته از زیر مجموعه احمدی نژاد پس از سه بار تقدیم و تحمیل استعفانامه به دکتر احمدی نژاد توانسته است رضایت احمدی نژاد را برای خروج از سیستم بگیرد.



لذا با نگاهی بر سخنان جناب عارف در آخرین مناظره تلویزیونی خود و مقایسه آن با مستند پخش شده ایشان می توان به تناقض گفتاری این کاندیدای جریان اطلاح طلبی پی برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها