کد خبر: ۱۳۹۵۱۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
حسن روحانی که عصر امروز با هواپیمایی اختصاصی( چارتر) به شهر تبریز سفر کرده بود دقایقی پیش فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز را ترک کرد. حسن روحانی که قرار بود طبق برنامه به دیدار آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برود این برنامه صورت نگرفت و از علت لغو آن هنوز معلوم نیست.
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن روحانی کاندیدای یازدهم ریاست جمهوری عصر امروز از فرودگاه ارومیه با هواپیمایی اختصاصی چارتر شرکت  هواپیمایی زاگراس وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

در فرودگاه تعدادی از هواداران روحانی با شعار درود بر هاشمی، سلام بر روحانی و امروز حمایت می کنیم، جمعه قیامت می کنیم، از روحانی استقبال کردند.

وی سپس در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید پوررشریفی تبریز حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

حسن روحانی و هیئت همراه پس از سخنرانی ورزشگاه را به سمت فرودگاه تبریز رفته و این شهر را با هواپیمایی چارتر شده ترک کردند.

در این سفر حسن روحانی را عبدالعلی‌زاده استاندار آذربایجان شرقی در دولت هاشمی و وزیر مسکن دولت خاتمی و یحیی محمدزاده استاندار آذربایجان شرقی در دولت خاتمی وی را همراهی می‌کردند.

حسن روحانی که قرار بود طبق برنامه  به دیدار آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برود این برنامه صورت نگرفت و از علت لغو آن  هنوز معلوم نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها