کد خبر: ۱۳۹۶۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
ائتلاف فرزندان شهید متخصص با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا س ضمن دعوت از مردم برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام موجودیت کرد.

به گزارش 598 به نقل از شریان نیوز؛ این تشکل که با حضور فرزندان متخصص شهدا تشکیل شده است در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حضور خواهند داشت و با لیستی متشکل از فرزندان متعهد و متخصص شهدای شاخص دفاع مقدس در این انتخابات اعلام موجودیت کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

سوره احزاب ؛ آیه ۲۳ 

 

سالها از حماسه ی پانزدهم خرداد سال 42 می گذرد. حماسه ای که در گذرگاه تاریخ این سرزمین جاودانه شده است و حضرت روح الله به عنوان روحی جاودانه در تاریخ ملت ایران خواهد ماند.

 

امام ما امام حماسه ها بود و شما ملت شریف ایران همواره ثابت کردید مرد میدان حماسه های تکرار ناپذیر و ماندگار هستید. قیام مردم علیه رژیم خائن پهلوی و یکی شدن دست ها و صداها تا حصول مطلوب که همان استقرار نظام  مقدس جمهوری اسلامی بود، نشان داد این ملت خود سرنوشت خود را تعیین می کند.

 

هم نوایی ملت مسلمان ایران در "آری" گفتن به جمهوری اسلامی نیز ثابت کرد که آگاهی آنان قله های رفیع را در نوردیده است و هم اکنون در سطوحی قرار دارد که ملت های دنیا به آن رشک می ورزند. امروز در جایگاهی ایستاده ایم که گلوگاه ها و گذرگاه های زیادی را دست در دست یکدیگر و پشت به پشت هم با چشمانی خیره در چشم دشمنانمان گذراندیم و همیشه سربلند و سرافراز ماندیم .

 

اینک آزمونی دیگر در راه است که بار تکیف آن را بر شانه هایمان حس می کنیم، با چشم هایی باز و گوش هایی شنوا منتظر روز آزمون مانده ایم تا انتخاب درست ما حماسه ای دیگر رقم بزند و ما مردم ایران باید باز هم با رهبری تجدید بیعت کنیم و با عمل به عهدی که هر روز آن را در خود مرور می کنیم نسل پاک خود را به رخ جهان و جهانیان بکشیم.

 

همانطور که قرآن کریم می فرماید: "از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده اند" و ما از نسل همین مردانیم، مردانی که جان خود را پلی برای ایران اسلامی و آباد کردند. مردانی که سایه شان گرمی خانه هامان بود و ما هنوز به چنین پدرانی افتخار می کنیم.

 

امروز ما فرزندان شهیدان این سرزمین با خود، امام راحل، رهبر عزیزتر از جان و شما ملت ایران عهد می بندیم که مانند پدرانمان تا نثار جان بر اصول و ارزشهایی که با خون بهترین فرزندان این سرزمین قوت گرفته است، پایدار و پابرجا بمانیم و از راه پدرانمان تاسی کنیم که با اهدای خون خود در راه انقلاب اسلامی و شما مردم عزیز وفاداری خود را به امام و رهبری ثابت کردند و مصداق آیه شریفه سوره احزاب شدند.

 

از این جایگاه و در حضور شهدا سوگند می خوریم تا همه همت، اراده، تجربه، تخصص و تعهد خویش را در راه آبادانی و اعتلای کشور و شهرمان به کار بریم. امید که پروردگار متعال، دعاهای خیر شما را در حق ما مستجاب گرداند.

 

والعاقبه للمتقین

ائتلاف فرزندان شهید متخصص

 

نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران

 

-1دکتر مهدی مفتح

 ذکتری  اقتصاد

 استاد دانشگاه

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس 

 

2- حمید سیفی

دکتری مدیریت و برنامه ریزی  

عضو هئیت علمی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت

قهرمان کشتی جهان وآسیا

 

3- اکبر عباسی

شهردار ناحیه

رئیس خدمات شهری منطقه 5

مشاور اجرائی و مدیر کارگروه ارا کمیسیونهای مناطق شهر تهران

 

4-محمد جواد کحالی 

کارشناس ارشد حقوق خصوصی

مدیر حقوقی سازمان تاکسیرانی شهر تهران

مشاور حقوقی سریالهای شوق پرواز و بالهای خیس

 

5-مهدی موسی شعار

کارشناس ارشد روابط بین الملل

معاون سیاسی سازمان بسیج شهرداری تهران

 

6-سلیمه رودکی

کارشناس ارشد ادبیات 

مشاور مدیر عامل  سازمان تاکسیرانی

مدیر اجتماعی منطقه 1 ناحیه 6

 

 

7-سوده نجفی

کارشناس  پرستاری و کارشناس ارشد مدیریت 

مسئول امور اداری کمیسیون پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی

عضو معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران 

 

 

8-دکتر محمد رضا گروسی

دانشجوی دکتری مدیریت

استاد و پژوهشگر نمونه سال 91

مشاور رییس فدراسیون کنگ فو  و رئیس سبک کونگ فوتوآ

 

9-میثم صالحی

دکتری  کشاورزی ، کارشناس برق و قدرت ، سطح 2 حوزه

مولف10 کتاب و  15مقاله علمی پژوهشی 

12 اختراع متتخب جشنواره کار افرینی

 

10-علیرضا سخایی

کارشناس ارشد مهندسی شیمی گرایش محیط زیست و الودگی شهری 

کارشناس نظارت و ارزیابی

کارشناس  اطلاعات فنی و آموزشی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها