کد خبر: ۱۳۹۷۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
در گردهمایی نخبگان و فعالان نظام سلامت و رفاه اجتماعی که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار ‌شد، از برنامه‌های جلیلی در این حوزه رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گردهمایی نخبگان و فعالان نظام سلامت و رفاه اجتماعی حامی جلیلی صبح امروز سه‌شنبه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

 

در این همایش که سخنران اصلی آن باقری لنکرانی بود، برخی چهره‌هایی همچون شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، اعتمادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر سیم‌فروش از چهره‌های ماندگار و برخی دیگر از پزشکان و پیراپزشکان حضور داشتند.

 

به گزارش فارس در این همایش بیانیه‌ حمایتی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و فعالان حوزه سلامت قرات شده و آنها در این بیانیه تاکید کردند که کاندیدای اصلح و نزدیک‌ترین اندیشه به اندیشه‌ مقام معظم رهبری سعید جلیلی است.

 

در ابتدای این همایش شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حمایت خود از سعید جلیلی در انتخابات یازدهم گفت: گفتمان آقای جلیلی عدالت در عرصه سلامت است و برنامه پنجم نیز در این راستا نوشته شده است.

 

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر فشار زیادی از نظر اقتصادی به مردم وارد شد، تاکید کرد:‌ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که باور داشته باشد سلامت جزو 4 اولویت اول کشور است.

 

شهریاری با اشاره به برخی اخبار مبنی بر حمایت 150 نماینده از برخی کاندیداها یادآور شد: خیلی از اینها نظر سازی است و این طور نیست.

 

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به ارتباط 6 ساله خود با جلیلی به دلیل حوزه کاری‌اش در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بنده در جلسات متعددی که با وی داشتم به صداقت، پشتکار و تقوای وی رسیدم.

 

به گزارش فارس در ادامه سیم‌فروش با بیان اینکه ما با دید بصیرت به طرف جلیلی کشیده شده‌ایم گفت: او فردی است که ضمن برخورداری از بینش قوی سیاسی دکترای علوم سیاسی نیز دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه عقب‌گرد از مواضع انقلاب اسلامی ممنوع است،‌افزود: کسانی که دستاوردهای مردم ایران را نادیده می‌گیرند در زمین دشمن بازی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها