کد خبر: ۱۴۰۰۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
لنکرانی در جمع حامیان جلیلی در بوشهر:
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر استفاده مسئولان از خرد جمعی، یکی از ضعف‌های دولت اخیر را نقدپذیر نبودن و عدم استفاده از نخبگان و خرد جمعی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، کامران باقری‌ لنکرانی ظهر امروز در جمع حامیان دکتر سعید جلیلی در مسجد الزهرا شهر خورموج اظهار داشت: انتخابات حرکت رو به جلویی بوده و در 35 سال گذشته انقلاب دستاوردهای مهمی داشته و فرصتی است تا با درس گرفتن از نقطه قوت آن، نقطه ضعف‌ها را به سمت تعالی و پیشرفت پیش بریم.

وی افزود: در انتخابات یازدهم شایسته نیست به عقب برگردیم و یا در حال بمانیم و اینکه رهبر انقلاب بیان فرمودند دولت یازدهم نقطه قوت دولت قبل را باید داشته باشد و از نقاط ضعف آن‌ها مبرا باشد، مفهوم آن حرکت رو به جلو است.

این فعال سیاسی جریان اصولگرایی تاکید کرد: مهم‌ترین معیار ما در انتخاب اصلح کسی است که بتواند خوبی‌های گذشته را حفظ و ضعف‌های قبلی را از بین ببرد.

لنکرانی اضافه کرد: نقاط قوت گذشته روشن است و هر وقت دولت خود را خدمتگزار مردم دانسته و در رفتارش با مردم از سر تفاخر، فخرفروشی، تشریفات، همراه با حاشیه‌سازی و وجود گروه‌های ویژه‌خوار و رانت‌خوار نبوده، پیشرفت کرده و مردم هم از دولت راضی بودند و هر وقت دارای حاشیه بوده، ضعیف شده است.

وزیر اسبق بهداشت خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند اصلح در انتخابات یازدهم باشد که دنبال ویژه‌خواری نه برای خود و نه برای اطرافیانش باشد، در حالی که یکی از داوطلبان چند ماه پیش گفته بود اینکه بگوییم مسئولان دولت نوکر مردم هستند، حرف خوبی نیست و مقام آن‌ها باید حفظ شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: مسئولان دولتی باید احساس نوکری مردم کنند و غیر از نوکری مردم شانی برای خود قائل نباشند و این تکلیفی است که یک مسئول به عهده دارد و غیر از این باشد، شروع انحرافی است.

لنکرانی گفت: اگر مسئولی به منافع خود و گروهش فکر کند، نقطه ضعف او محسوب می‌شود و اصلاح طلبی و اصولگرایی حزبی نقطه ضعفی است که دیده می‌شود و کسی که خودش را در احزاب محصور کرد، منافع ملی برای او اهمیت ندارد.

وی ادامه داد: ما از بین شش کاندیدا آقای دکتر جلیلی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی می‌کنیم، چون ایشان دعوت به گفتمان انقلاب اسلامی و خدمتگذاری به مردم را کار اصلی خود دانسته و باند و گروهی دور خود جمع نکرده و توجه به منابع ملی مهم‌ترین رکن در تصمیم‌گیری‌های سیاسی ایشان بود و در مناظرات اخیر از نقاط برجسته وی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و مطرح کردن گفتمان مقاومت به جای گفتمان سازش بود.

وزیر بهداشت دولت نهم خاطرنشان کرد: در اسفند 1367 امام در منشور روحانیت فرمودند دشمنان این ملت تا وقتی که ما را به ذلت نکشند و استقلال ما را از بین نبرند، دست از ما برنمی‌دارند و در برابر چنین دشمنی اگر قرار گیریم، باید سازش کنیم پا روی آرمان‌ها گذاشته‌ایم.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل اقتصادی، راه حل اقتصاد مقاومتی است که تاکید اصلی بر ظرفیت‌های درون مملکت دارد، ما کشور کوچکی نیستیم و بیش از یک میلیون و 600 هزار کیلومترمربع وسعت و نزدیک به 80 میلیون نفر جمعیت داریم، حدود 10 میلیون آن فارغ التحصیل دانشگاهی است و 4 میلیون دانشجو داریم و منابع خدادادی زیادی در اختیار داریم و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های درون‌زایی کشور را اصل قرار دهیم.

لنکرانی ادامه داد: در روابط بین‌الملل نیز دولت اسلامی دولت محصوری نیست، ولی با قدرت‌های غیر متخاصم دوستی نمی‌کنیم و جهان امروز جهان بزرگی است و منحصر به قدرت‌های اروپایی و آمریکای شمالی نیست و قدرت‌های جدیدی در دنیا شکل گرفته است.

وی یادآور شد: بیش از 50 درصد جمعیت جهان در قاره آسیا بوده و در قاره آسیا قدرت‌های جدیدی شکل گرفته است و در آمریکای جنوبی و حتی در آفریقا ما قدرت‌های جدید سیاسی و اقتصادی داریم و این کشور‌ها برای حفظ قدرت و توسعه نیاز به انرژی دارند و اقتصاد مقاومتی و ارتباط با کشورهای غیر متخاصم راه حل برون رفت از مشکلات است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در سال 1389 که دشمن اعلام کرد ما با تحریم بنزینی ایران را زمین‌گیر می‌کنیم و با توجه به اینکه ظرفیت تولید خودرویی کشور هفت برابر شده بود، ولی حتی یک لیتر هم به ظرفیت تولید بنزین ما اضافه نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که میرکاظمی وزیر وقت نفت بودند، با همکاری دانشگاهیان و کار‌شناسان ظرفیت تولید بنزین کشور را نه تنها کافی شد، بلکه صادر کننده هم شدیم.

لنکرانی با بیان اینکه 24 خرداد آزمون الهی است، افزود: ما فقط در طول تاریخ بشریت یک 24 خرداد ماه 1392 داریم و هر وظیفه‌ای به هنگام خودش باید انجام بگیرد و وظایف اجتماعی قضاپذیر نیستند و انتخاب ما الهی و براساس شاخص الهی است و اگر به کاندیدای اصلح برسیم باید ترویج هم کنیم و انتخابات ایران نشان داده مردم با قلب‌هایشان انتخاب می‌کنند.

وی گفت: اقبال مردم از آقای جلیلی باعث شد تخریب هم زیاد شود و اگر میزان رای آوردن جلیلی زیاد نبود، میزان هجمه‌ها هم بالا نمی‌رفت.

لنکرانی یادآور شد: اینکه می‌گویند جلیلی وابسته به جریان انحرافی است، ایشان برای خود شانی غیر از نظام قائل نیستند و انحراف مال کسانی است که وقایع اخیر متواضع نبودند.

وی افزود: آقای جلیلی با لحاظ تواضع و اعتقادی که به مبانی دینی و انقلاب دارند، فرسنگ‌ها از تفکر انحرافی دارند و ما افتخار می‌کنیم که در پایان دولت نهم با این تفکر برخورد کردیم و کسانی که دچار خود بزرگ بینی هستند، به انحراف نزدیک‌ترند.

لنکرانی خاطرنشان کرد: جلیلی اهل گروه بازی نیست و از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده می‌کند و دولت یازدهم تجربه‌ای از دولت جوان، خلاق، نوآور، متعهد و بودن وابستگی به احزاب سیاسی است و دولتی تشکیل خواهد داد که بهترین خدمتگراری را به مردم انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها