کد خبر: ۱۴۰۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
آیت‌الله کعبی:
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات برای چندمین بار به دشمنان ثابت می‌کنند که تحریم‌های آنها اثری نداشته این بار هم آنها را ناامید خواهد کرد.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شرکت در انتخابات پشتوانه مردمی نظام اسلامی، یک عمل صالح سیاسی و میدان جهاد فی‌سبیل‌الله است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به‌عنوان قدرت اول منطقه‌ تأثیرگذاری مهمی در معادلات بین‌المللی دارد، ادامه داد: تأثیرگذاری انتخابات ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی به‌گونه‌ای است که امروز انتخابات ایران به‌دلیل جایگاه نظام اسلامی در عرصه معادلات بین‌المللی، به خبر اول جهان تبدیل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: همه جهانیان منتظر حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی هستند و شمارش معکوس خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران آغاز شده است.

آیت‌الله کعبی تصریح کرد: ملت ایران نیز برای حضور پرشکوه خود در ساعت 8 صبح روز جمعه بر سر صندوق‌های رأی لحظه‌شماری می‌کند.

وی همچنین تأکید کرد: بدون شک ملت ایران فردا با حضور حداکثری در انتخابات، از آرمان‌های امام و شهدا و گفتمان‌های امام و رهبری با انتخاب اصلح حمایت خواهند کرد و به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نیز برای چندمین بار ثابت می‌کنند که تحریم‌های آنها هیچ اثری نداشته ملت از اهداف نظام اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند و این بار هم آنها ناامید خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها