کد خبر: ۱۴۰۴۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت در انتخابات گزینه اصلح را از میان نامزدها برگزیده و از ورود بستر‌سازان فتنه به عرصه حاکمیت جلوگیری می‌کنند.

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم مشارکت حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را پشتوانه‌ای ارزشمند دانست و افزود: با مشارکت مردم اقتدار نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بالا خواهد رفت.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات با امنیت، اقتصاد، مسائل داخلی و بین‌المللی اثر مستقیمی دارد بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات بر هر فرد ایرانی واجب شرعی و یک وظیفه ملی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مشارکت پرشور مردم در صحنه را موجب پیشرفت کشور دانست و افزود: همه ما در روز انتخابات باید پای صندوق‌های رای برویم و ملت برای خلق حماسه سیاسی لحظه شماری می‌کنند و شمارش معکوس برای خلق حماسه سیاسی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک عمل صالح، جهادی و انقلابی و توام با اجر و ثواب بالا در ماه عظیم الشأن شعبان است.

آیت الله کعبی با اشاره به میراث امام خمینی(ره) و شهدا اظهار داشت: همه با اقتدا به راه امام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات حضوری گسترده و یکپارچه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ملت در انتخابات گزینه اصلح را از میان نامزدها برگزیده و از ورود بستر‌سازان فتنه به عرصه حاکمیت جلوگیری می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات را مصاف ملت و دشمنان ملت دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد روحیه یاس، افسردگی و تردید در ملت هستند، اما مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا و منویات امام و رهبری پیروی می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم پای نظام و انقلاب اسلامی ایستادند و از دشمنان ملت که در راس آن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند بارها اعلام بیزاری کرده‌اند.

آیت‌الله کعبی شرکت در انتخابات را در راستای راهپیمایی‌های بیست و دو بهمن‌ و حماسه 9 دی دانست و افزود: با حضور در پای صندوق رای پافشاری خود را بر شعار انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان خواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها