کد خبر: ۱۴۰۷۹۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام رسایی:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز روسیاهی برای کسانی مانده که ۴ سال پیش ادعای تقلب را مطرح کردند و ۴ سال در کشور فرصت سوزی کردند و هزینه سنگینی را به ویژه در سال اول به نظام تحمیل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد خلق حماسه سیاسی روز گذشته توسط مردم گفت: نظام جمهوری اسلامی  یک نظام کاملا مردمی و مورد اعتماد مردم است و بر خلاف همه جوسازی‌ها که برخی‌ها داشتند و برخی رسانه‌ها نیز به آن دامن می‌زدند، مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به همین قاعده عقلی و عرفی اشاره کردند و فرمودند هر کس پای صندوق رأی آمده و به هر کاندیدایی رای بدهد، قبل از رأی به هر کاندیدایی، رای به جمهوری اسلامی و ساختارش داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه کسی نمی‌تواند بگوید این رأی در مخالفت با جمهوری اسلامی بوده است، اظهار داشت: اگر کسی جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد، اصلا پای صندوق‌های رای نمی‌آید، زیرا همه آنهایی که کاندیدا بودند، کاندیدای نظام جمهوری اسلامی بودند و شورای نگهبان این نظام آنها را تایید کرده است، بنابراین ما نمی‌توانیم بگوییم که یک کاندیدا، کاندیدای نظام بود و بقیه، کاندیدای نظام نبوده‌اند.

حجت‌الاسلام رسایی با بیان اینکه مردم برای بار دیگر حماسه سیاسی خلق کردند، تصریح کرد: این انتخابات و نتیجه آن می‌تواند برای همه درس آموز باشد. به ویژه آنها که سیاه‌نمایی کردند باید بیشتر تامل کنند و آنهایی‌که پیروز شدند نیز باید براساس تحقق شعارهایی‌که داده‌اند تلاش کنند. زیرا یک سال دیگر نوار وعدهایی که در صدا و سیما دادند را می‌گذارند مقابلشان تا مرور کنند.

وی با بیان اینکه حضور همه سلیقه‌ها پای صندوق رأی و نتیجه حاصله حکایت از این می‌کند که یک عده 4 سال قبل فقط بر اساس حب و بغض‌های سیاسی و بر خلاف منافع ملی ادعای دروغی را مطرح کردند، گفت: دولتی که مجری این دوره از انتخابات بود، 4 سال پیش نیز همین دولت بود. همچنین مردمی که به عنوان هیات اجرایی بودند، در این دوره باز همان‌ها بودند و شورای نگهبان نیز به عنوان ناظر، همان شورا بود و باز هم مردمی که به عنوان ناظرین شورای نگهبان پای صندوق بودند همان‌هایی هستند که ٤ سال قبل در آن انتخابات حضور داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: امروز روسیاهی برای کسانی مانده که 4 سال پیش ادعای تقلب را مطرح کردند و 4 سال در کشور فرصت سوزی کردند و هزینه سنگینی را به ویژه در سال اول به نظام تحمیل کردند و باعث پیشروی دشمن و فشارهای خیلی بیشتر دشمن به ما در طول این 4 سال شد و دلیل آن هم خیانت آدم‌هایی بود که آن روز چنین ادعایی را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام رسایی خاطر نشان کرد: هر چند همان‌ها 4 سال بعد از انتخابات سال 88 خودشان پای صندوق آمدند و رای دادند و حتی اگر نتیجه هم به نفع آنها باشد، قطعا امروز پاسخی برای این خیانت 4 ساله نخواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه ما چه شکست بخوریم و چه پیروز شویم، ساختار نظام جمهوری اسلامی و انتخابات آن را درست می‌دانیم، اظهار داشت: همانطور که از ابتدا تا آخرین انتخاباتی که در این کشور برگزار شده است- ریاست جمهوری دهم و مجلس نهم - همه را درست می‌دانیم، این انتخابات را نیز درست می‌دانیم. زیرا با همان سازوکاری برگزار شد که در طول 35 سال با این سازوکارها بقیه انتخابات‌ برگزار شده است؛ چه کاندیدای مورد حمایت ما رای بیاورد و چه رای نیاورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها