کد خبر: ۱۴۱۱۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
در جریان انهدام مراکز تجمع افراد مسلح در مناطق مختلف ریف ادلب در شمال غربی سوریه، ۶۰ فرد مسلح کشته شدند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، ارتش سوریه با منهدم کردن مراکز تجمع افراد مسلح در روستاهای الطیبات، کفلا و قطرون از توابع ریف جسر الشغور و غرب کارخانه «الکونسروه» و در مسیر «ادلب – سرمین» و مسیر «دیر الزغب - قصر الرمان» و اراضی زراعی بین بنش و سرمین، 60 فرد مسلح را کشتند.

همچنین یگان توپخانه ارتش سوریه نیز در «ریف ابو الظهور» مراکز تجمع افراد مسلح در مناطق «البویطی» را هدف قرار دادند.

ارتش سوریه نیز عناصر مسلح در دو منطقه «الحمیدیه» و «ام جرین» را تحت پیگرد قرار داد و با وارد آوردن ضربات سنگین به آنها خسارات بسیاری به صفوف آنها وارد و ده‌ها نفر از آنها را به قتل رساند.

همچنین دیگر یگان‌های ارتش سوریه بر یک مجموعه کامل تروریستی در منطقه «معترم» فائق آمد و تمام خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین و دوشکا آنها را منهدم کرد.

اما از دمشق و ریف آن گزارش شده که ارتش سوریه پیشروی چشمگیری در منطقه «المزابل» از توابع «برزه» محقق کرده و خسارات سنگینی به صفوف افراد مسلح وارد کرده است.

این درحالی است که در جریان عملیات ارتش سوریه در مزارع «برزه» ده‌ها تروریست مسلح کشته شدند که در میان آنها «احمد الخشن»، سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی منطقه هم مشاهده می‌شود.

از سوی دیگر گزارش شده که ارتش سوریه موفق شد، «ابو عبدالرحمن»، تروریست دارای تابعیت کانادایی که در صفوف گروه تروریستی موسوم به «کتیبة المجاهدین» علیه نظام سوریه مبارزه می‌کرد، را در منطقه «جوبر» به قتل برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها