کد خبر: ۱۴۱۶۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
امروز سه‌شنبه بیست و هشتم خردادماه‌، روزنامه‌ها بخشی از اخبار و مطالب خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ضمیمه هفتگی دفاع مقدس روزنامه «جوان» مطالبی با عناوین شهید باکری گفته یا «اریش ماریارمارک ؟» «3000 روز سازندگی در جنگ»،«مهمانی در خاک‌های سومار» ،«دارخوین نقطه آغاز پیروزی‌های حماسی» و«زحمات حاج احمد‌ها را در پیروزی‌های حزب‌الله می‌بینیم» مشاهده می‌شود.

مطالبی با عناوین «40 شاهد بیاور تا ثابت کنی جانبازی ...» ،«با یک یادمان دفاع مقدس؛ حاج عمران»،«بازدید مسئول موزهصلح حلبچه از باغ موزه دفاع مقدس»،«به وعده‌های خودعمل کنید»،«اعزام به جبهه درگونی سیب زمینی پیاز!» و «من جانباز شیمیایی صد درصدم» در روزنامه «قدس» منتشر شده است.

ستون «خاطرات دفاع مقدس» روزنامه «شهروند» به مطلبی با عنوان «بیابان بود و تابستان و آب سرد هست» اختصاص یافته است.

در صفحه «پایداری» روزنامه «ایران» مطالبی با عناوین «جنگ‌؛ برگی تاخورده در تاریخ»، «فراری دادن هلی‌کوپتر‌»، «عملیات درشیاکوه‌»، «مرد تفحص»، «سرهنگ غیور‌»، «مغزم کف دستم‌» و «یخ صورتی» به چشم می‌خورد.

روزنامه «تفاهم» یادداشتی را درباره یک شهید با سه مزار» منتشر کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» مطالبی را با عناوین پیام تسلیت رئیس جمهوری به مناسبت درگذشت مادر شهیدان رضایی‌، سال‌های خوش جوانی، فکری باز درباره پدافند هوایی و پیروزی در عملیات بیت‌المقدس مصداق تحقق مسئولیت پاسداری در دارخوین به چاپ رسانده است.

از جمله مطالبی که در روزنامه «تابناک» منتشر شده است می‌توان به انجمن حجتیه و جنگ تحمیلی‌، صدام احساس کرد زمان سقوطش نزدیک است، آثار تالیفی مرتبط با فرهنگ ایثار و مقاومت، بدانید کورکورانه نرفته‌ام و فرازی از وصیتنامه شهید محمدعلی احمدی دربریزدی اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها