کد خبر: ۱۴۲۱۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
برخی مشاوران و مديران بين‌الملل پرسپولیس به جای کمک به رویانیان در خصوص مسائل پیچیده پرسپولیس به فکر فروش لیزینگی مزدا هستند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تا دلتان بخواهد پرسپوليس مدير و مسئول و معاون دارد. باور كنيد از در باشگاه كه وارد مي‌‌شويد طبقات باشگاه كيپ و لبالب از اطاق‌هايي است كه سردرشان نام عناوين و مديران و معاونان رويانيان خودنمايي مي‌‌كند، اما آيا به واقع اين معاونان و مديران كار خود را بخوبي انجام مي‌‌دهند؟

 

پرسپوليس در حال حاضر در بخش حقوقي دو چهره سرشناس دارد. سالاركيا و شكري كه اولي مدير بخش حقوقي است و شكري مشاور حقوقي. از سوي ديگر بخش بين‌الملل باشگاه هم دو چهره را به عنوان مدير بالاي سرخود مي‌‌بيند.

 

اميرمشيري و امير حسيني در حال حاضر به صورت موازي حكم مدير روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس را يدك مي‌‌كشند. اما يقينا در همين بخش‌هايي كه پرسپوليس 4 نفر را به عنوان مديران و معاونان خود مشغول به كار مي‌‌بيند، از انجام يك كار و عمل ساده عاجز بوده است. يعني پرداخت مطالبات نلو وينگادا و دستيارش! آن هم در حالي كه اين مبلغ تامين و فراهم شده بود.

 

اما حدود 4 ماه است كه اين معاونان و مديران نتوانسته‌آند پولي را كه رويانيان در اختيار آنها قرار داده به وينگادا و دستيارانش برسانند! جالب است نه؟ اين در حالي است كه اين مشاوران و معاونان پر تعداد حتي از دادن كوچكترين مشاوره‌ها به محمد رويانيان عاجزند. براي مثال اين يك واقعيت است كه چون ژوزه و وينگادا در ايران مربي پرسپوليس بوده‌اند مي‌‌توانند و بايد پول خود را در تهران دريافت كنند يا در ساده‌ترين راه پرداخت اين پول از طريق fifa است و...!

 

اما اين مشاوره‌ها هرگز در اختيار رويانيان قرار نمي‌‌گيرد تا هوادار پرسپوليس حالا نگران كسر امتياز و جرايم سنگين كميته انضباطي fifa باشد. جالب اينجاست كه هنوز هم بخش حقوقي پرسپوليس مصاحبه مي‌‌كند و مدعي است كه فيفا نمي‌‌‌تواند از پرسپوليس امتياز كسر كند، حتي اگر پول وينگادا پرداخت نشود!!

 

اين مسائل است كه گاهي روي مخمان رژه مي‌‌رود. ديدن اين اتفاقات و شنيدن اخباري مبني بر تجارت يكي از مردان بخش بين‌الملل با نام پرسپوليس و فروش خودروي مزدا بصورت ليزينگ به شدت ناراحتمان مي‌‌‌كند. پرسپوليس در آستانه محروميت و محكوميت سنگين است اما در برج نگار، بالاتر از ميدان ونك، از طريق بخش بين‌الملل و با استفاده از نام پرسپوليس مزدا را ليزينگي مي‌‌فروشند و...!

 

اينجاست كه بايد باور كنيم محمد رويانيان تنهاست و اكثر افرادي كه دوروبر او هستند، به شدت با سوءاستفاه از او و برند پرسپوليس در حال طفره رفتن از انجام وظايفشان هستند.

 

اين گونه‌ است كه پرسپوليس به‌رغم تامين پول وينگادا تنها 30 هزار دلار را به او پرداخت كرده و 330 هزار دلار از اين پول باقي‌مانده و مدير عامل پرسپوليس هم دنبال همراه و آدرس اشتباهي دوستان است. خدا به همه ما رحم كند!

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها