کد خبر: ۱۴۲۴۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۱ تير ۱۳۹۲
هافبك توانمند تیم ملی با كنايه به حمايت نشدن از سوي سرمربي استقلال گفت: «من خيلي كارها را بلد نيستم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ جواد نکونام در مورد وضعیتش در استقلال و اینکه آیا ممکن است از این تیم جدا شود گفت: «چیزی که اهمیت دارد این است که باشگاه استقلال با بازیکن هم پست من صحبت کرده است. مردم بدانند که فردا نگویند نکونام نماند. با دو بازیکن هم پست من صحبت کرده‌اند. مردم می‌دانند من استقلالی هستم. خودشان قضاوت می‌کنند در مورد فوتبال من. الان صحبت خاصی در این مورد ندارم. اول می‌خواهم با مردم خوشحالی کنم. بعد هم الان باید ببینیم باشگاه استقلال می‌خواهد چه کار کند. آن‌ها باید وظیفه‌شان را نسبت به من انجام دهند.»


او در مورد مذاکراتی که با باشگاه‌های دیگر داشته هم گفت: «من با باشگاه تراکتورسازی صحبت کرده‌ام. دو تا باشگاه دیگر هم با من صحبت کرده‌اند.»


نکونام در مورد طلبش از باشگاه استقلال گفت: «نگویم بهتر است. هیچ اتفاقی نیفتاده. ولی اگر استقلال دوست داشته باشد من سال بعد در این تیم بمانم باید با خودم صحبت کنند. استقلال می‌تواند هر بازیکنی که می‌خواهد را بیاورد. ولی مردم دوست دارند من بمانم. استقلالی‌ها می‌دانند من الان ایران هستم. می‌توانند زنگ بزنند. اگر هم نخواهند، من به استقلال احترام می‌گذارم. این‌طور نیست که اگر در استقلال نباشم بد این تیم را بخواهم. چه باشم چه نباشم، برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. در چند روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.»


کاپیتان تيم ملي در پایان صحبت‌هایش در مورد حمایت نشدن از جانب امیر قلعه‌نویی گفت: «من خیلی کارها را بلد نیستم. فقط همین.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها