کد خبر: ۱۴۳۹۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۷ تير ۱۳۹۲
«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» بالاخره بعد از همه حواشی اکران وارد شبکه خانگی شد. فیلم روح‌الله حجازی از مهمترین فیلم‌های اجتماعی سال گذشته بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم طی روزهای گذشته فیلم های بسیاری وارد شبکه نمایش خانگی شده اند که از این میان می توان به 3 فیلم پرفروشی اشاره کرد که هر کدام از آنها بنا بر شرایطی توانسته اند جزو پرفروش ترین های این روزهای شبکه نمایش خانگی به حساب آیند.

در ادامه، نگاهی به هر یک از این فیلم ها خواهیم انداخت:

نخستین فیلمی که این روزها اقبال زیادی در شبکه نمایش خانگی پیدا کرده، فیلم "روح الله حجازی" است.فیلمی که طی آذر ماه سال گذشته به اکران عمومی رسیده و توانسته بود در تهران رقمی بالغ بر 450 میلیون تومان فروش داشته باشد.

فیلمی که در آن زمان توانست با همین میزان فروش، جزو پرفروش ترین  فیلم های آم زمان معرفی گردد.در تحلیل دلایل پرفروش شدن این فیلم، چه در زمان اکران و چه حالا که فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شده دلایل مشترکی بسیاری وجود دارد که مهمترین آن، ساختار شکیل و استوار پایه های فیلم مخصوصا فیلمنامه و کارگردانی آن است.حضور "حمید فرخ نژاد" و "مهتاب کرامتی" نیز مزید بر علت شد تا مردم، استقبال قابل قبولی از این فیلم به عمل بیاورند.اما مهم تر از تمام این دلایل، نقش آفرینی "ابراهیم حاتمی کیا" برای نخستین بار در این فیلم است که همین اتفاق، از جمله دلایلی بود که مردم بسیاری را مشتاق تماشای این فیلم کرد به طوری که فیلم این روزها نیز با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.

"زندگی خصوصی آقا و خانم میم" داستان یک زوج جوان است که در پی تغییر دادن شیوه زندگی شان، وارد هتلی شده‌اند اما در راه این تغییر مشی، با مشکلاتی مواجه می‌شوند.
دومین ساخته "محمدحسین فرحبخش" دیگر فیلم مهمی است که طی چند روز گذشته وارد شبکه نمایش خانگی شده است.این فیلم در نوروز سال گذشته، برای 24 روز در سینماهای تهران به روی پرده رفت و توانست فروشی معادل 300 میلیون تومان داشته باشد.

نمایش این فیلم بلافاصله در تهران و شهرستان ها توقیف شد و سی دی غیرمجار آن نیز اواسط سال گذشته دست به دست میان مردم چرخید.نسخه مجاز این فیلم طی چند روز اخیر با حذفیاتی وارد شبکه نمایش خانگی شده و توانسته به فروش قابل قبولی نیز دست یابد.این فیلم که تمی سیاسی دارد به روند تغییر تفکر فردی به نام ابراهیم می پردازد.این فیلم، دومین ساخته "محمدحسین فرحبخش" در قامت کارگردان به حساب می آید که در آن، بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، سعید نیکپور و امیر آقائی به ایفای نقش می پردازند.

در کنار دو فیلمی که این روزها با اقبال فراوانی در شبکه نمایش خانگی همراه شده، فیلم سومی هم وجود دارد که توانسته برخلاف زرق و برق های این دو فیلم، فروش ویژه ای در شبکه نمایش خانگی داشته باشد."دایناسور" عنوان اثری است که "پرویز شیخ طادی" آن را در سال 86 ساخت اما به دلایلی که هرگز عنوان نشد، تا امروز اجازه اکران بر پرده سینماها را پیدا نکرد تا اینگونه گمنام و با اعمال ممیزی های فراوان وارد شبکه نمایش خانگی شود.

بزرگ ترین و مهم ترین دلیلی که این فیلم، این روزها با استقبال مواجه گشته است، حضور مرحوم "خسرو شکیبایی" در این فیلم است.استفاده از تصویر و نام بزرگ شکیبایی در این فیلم و درج عبارت "آخرین ساخته اکران نشده خسرو شکیبایی"، دلیل بزرگی بر فروش این فیلم در شبکه نمایش خانگی به حساب می آید.

"دایناسور" داستان هنرمند سرشناسی به نام خوشنویس است که تصمیم می گیرد چک بی محل تهیه کننده اش را با زور اسلحه از بانک نقد کند.در این فیلم کمدی بازیگرانی چون مرحوم خسرو شکیبایی، جهانگیر الماسی، میرطاهر مظلومی، شقایق فراهانی، رویا افشار، رضا توکلی، شیرین بینا، رضا فیض نوروزی، زهره مجابی و احمد پورمخبر به ایفای نقش پرداخته اند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها